Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fitzroy schreef:Esther28 schreef:Helemaal niemand een antwoord van de hier aanwezigen juryleden?
Oke, komt ie dan![]()
Ik wil graag zien: een redelijk nageeflijk paard dat met stelling en buiging de wendingen/voltes door loopt en in de goede galop aan kan springen.
Als je dat allemaal al voor elkaar hebt en je rijdt idd met impuls dan zit je bij mij dik in de winst.
Sammie schreef:
Voor halthouden en binnenkomen groeten valt heus wel een 8 te halen hoor.
judithh schreef:Fitzroy schreef:Oke, komt ie dan![]()
Ik wil graag zien: een redelijk nageeflijk paard dat met stelling en buiging de wendingen/voltes door loopt en in de goede galop aan kan springen.
Als je dat allemaal al voor elkaar hebt en je rijdt idd met impuls dan zit je bij mij dik in de winst.
same here...alleen ik wil ook een gedurfde proef zien met impuls!
houd overigens niet in dat als je niet gedurfd rijd je geen winstpunt kan rijden bij mij, maar ik zie graag een proef die met durf gereden wordt!
amondi schreef:Als wij een preof van haar zien hebben we echt het idee van, schiet nou eens op, rij eens door. Paardje doet erg sloom aan terwijl zij juist vind dat als ze hem wat voorwaarts zet dat ze hem meteen kwijt is. Een video zou wonderen doen.
Pava schreef:Een vriendin van mij start nu B met haar paard. Zij rijdt hem netjes naar de hand toe en netjes voorwaarts. Paard is nog niet veel op concours geweest, dus is af en toe wat kijkerig, maar over het algemeen keurig nageeflijk in de proef. Zelfs als ze geen fouten (verkeerd aanspringen oid) maakt, komt ze niet boven de 140 punten uit.
Fitzroy schreef:
Toch moet er dan meer aan de hand zijn, dat kan bijna niet anders. Misschien oogt geheel idd wat sloom of loopt het paard erg diep?
De juryleden in NH zullen echt niet anders punten dan in ZH![]()
Ik heb tenslotte de L-opleiding ook in NH gedaan