Belangenvereniging voor juryleden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxarmandoxx

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 17:13

De KNHS is geattendeerd op een nieuwe website www.paardensporttotaal.nl. Op deze site kan het adres van een (KNHS) jurylid of vereniging worden opgezocht. De makers hebben geen overleg met de KNHS gevoerd, de KNHS heeft geen adresgegevens verstrekt en ook is onduidelijk wie of welke organisatie achter deze website schuil gaat. De KNHS aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid voor wat op deze website plaatsvindt. Juryleden en officials zijn geheel vrij in de keus om al dan niet hun adresgegevens op deze website te laten vermelden, maar de KNHS waarschuwt voor kosten en privacy. dit heb ik gelezen op de knhs site. volgens mij vinden ze het geeen goed idee

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 18:57

@xxarmandoxx: Dat gaat over paardensporttotaal.nl, niet over juryplatform.nl.
Over paardensporttotaal heb ik ook zo m'n bedenkingen moet ik zeggen...

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 08:35

Paardensporttotaal werkt op commerciële basis. Met www.juryplatform.nl werken we op vrijwillige basis en zullen op den duusr (om kosten te dekken) vast wel op zoek gaan naar adverteerders, maar voor gebruikers (juryleden, verenigingen en ruiters) zal de site gewoon gratis blijven.

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:31

Sorry voor mijn misschien negatieve reactie, maar het moet me even van het hart.

Ten eerste goed en zeer gewilde site zo niet, hoognodige site Kitty. Ik heb mij dan ook aangemeld.

En dan het feit KNHS???
Tja ook dit zullen ze waarschijnlijk niet waarderen. Het is inderdaad een gemiste kans. Maar ik denk ook dat een onafhankelijke partij belangrijk is. En juist niet via de KNHS. Deze zal alles wat niet via hun geregeld wordt (de bekende vinger in de pap) niet echt waarderen. Als het blijkt dat het een goed inniatief is zullen ze proberen dit wel te krijgen. Hopelijk zal dit niet gebeuren. Dus Kitty ga ervoor en laat je niet opslokken door grote logge instanties. Zolang dit aan de orde is ben ik zeker van de partij.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 13:42

Ik waardeer je opmerking en we zullen ook zeker ons best doen het, net als Startlijsten, op een onafhankelijke manier in de markt te zetten.
Ik geef je reactie ook even door aan de rest van het team.

rooievos2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 11:39

leuke site.
heb me aangemeld