Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fitzroy schreef:Karin, dat zeggen ze nu. Verleden jaar werd mij ook verteld dat de cursus in november zou beginnen en uiteindelijk begon hij pas half maart!!! Kwam bij mij toen ook erg ongelukkig uit en ik heb de eerste les gemist maar even goed heb ik het toch gehaald. Volgens mij kun je best 2 lessen missen en zeker in het begin. Dan is het toch veel theorie en dat is puur een kwestie van stampen.
missmuts schreef:Ik heb me ingeschreven voor IM in Ermelo. Al mijn mede-cursisten van de IL-cursus schijnen vorig jaar al verder te zijn gegaan (he Fitz), maar ik had de inschrijving gemist...
![]()
Fitzroy schreef:
Valt wel mee toch? Volgens mij een stuk of 8 van onze cursus die nu de M of meteen de Z bevoegdheid hebben.
Dus dat is nog niet eens de helft.
corina schreef:Worden er ook wel eens mensen uitgenodigd om aan de curses deel te nemen die precies M1 +1Wp hebben?
corina schreef:Toen jullie de curses deden reden jullie nog wedstrijden en in welke klasse reden jullie.
Fitzroy schreef:Hihi, hierboven lees ik missmuts niet. Maar volgens mij was jij dan wel 1 vd weinigen??
corina schreef:Een vraagje aan juryleden die al de IL curses hebben afgerond hier op bokt:
Toen jullie de curses deden reden jullie nog wedstrijden en in welke klasse reden jullie.
Worden er ook wel eens mensen uitgenodigd om aan de curses deel te nemen die precies M1 +1Wp hebben?
Fitzroy schreef:Ik heb in de P&S gekeken maar het staat er nu toch duidelijk bij dat de mensen met het hoogste niveau voor gaan.
Alanta schreef:Fitzroy schreef:Ik heb in de P&S gekeken maar het staat er nu toch duidelijk bij dat de mensen met het hoogste niveau voor gaan.
Dat zeggen ze altijd !! Gewoon er voor gaan !!
Alanta schreef:Dat zeggen ze altijd !! Gewoon er voor gaan !!
Fitzroy schreef:Alanta, misschien waren er net in jouw regio geen mensen die hoger hadden gereden en die zich hadden opgegeven.
Een heleboel mensen hebben verleden jaar de inschrijving gemist. Ik ook bijna.
De regio heeft verleden jaar ook al geselecteerd. Ik hoorde alleen dat er in een aantal regio's heel weinig aanmeldingen waren. Daar hadden ze precies genoeg mensen om de cursus te vullen.
Samsam schreef:ik heb het vorig jaar idd gemist, jaar ervoor ging het op volgorde en was ik te laat. hoop dat het me nu lukt.