Wie gaan beginnen aan jurycursus???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Re: Wie gaan beginnen aan jurycursus???

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 17:23

Mijn vader gaat de allroundjury-curses voor het mennen doen.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 17:28

Ik heb me ingeschreven voor IM in Ermelo. Al mijn mede-cursisten van de IL-cursus schijnen vorig jaar al verder te zijn gegaan (he Fitz ), maar ik had de inschrijving gemist...

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 18:18

Fitzroy schreef:
Karin, dat zeggen ze nu. Verleden jaar werd mij ook verteld dat de cursus in november zou beginnen en uiteindelijk begon hij pas half maart!!! Kwam bij mij toen ook erg ongelukkig uit en ik heb de eerste les gemist maar even goed heb ik het toch gehaald. Volgens mij kun je best 2 lessen missen en zeker in het begin. Dan is het toch veel theorie en dat is puur een kwestie van stampen.

Ik doe hem dan toch maar op de post. Misschien word ik er niet eens tussenuit gehaald.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 18:34

missmuts schreef:
Ik heb me ingeschreven voor IM in Ermelo. Al mijn mede-cursisten van de IL-cursus schijnen vorig jaar al verder te zijn gegaan (he Fitz ), maar ik had de inschrijving gemist...

Valt wel mee toch? Volgens mij een stuk of 8 van onze cursus die nu de M of meteen de Z bevoegdheid hebben.
Dus dat is nog niet eens de helft.
Ik wil voor de Z bevoegdheid maar heb met Fitz helaas net de 5 wp niet kunnen halen. Ik moet nu weer wachten totdat ik opnieuw een paard in het Z2 heb.

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 18:58

wie kan me vertellen of je het formulier moet mailen/faxen/opsturen?????????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 19:02

www.knhs.nl dan opleidingen, dan juryopleiding (oid) en dan staat er rechts ergens een link dat je het formulier kan downloaden.

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 19:30

Een vraagje aan juryleden die al de IL curses hebben afgerond hier op bokt:

Toen jullie de curses deden reden jullie nog wedstrijden en in welke klasse reden jullie.

Worden er ook wel eens mensen uitgenodigd om aan de curses deel te nemen die precies M1 +1Wp hebben?

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 19:37

In het verleden is er ook wel eens geselecteerd op binnenkomst van inschrijvingsformulier, dit jaar dus niet.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:13

Fitzroy schreef:

Valt wel mee toch? Volgens mij een stuk of 8 van onze cursus die nu de M of meteen de Z bevoegdheid hebben.
Dus dat is nog niet eens de helft.

Ohh, dat valt idd nog wel mee.

Corina, toen ik mij inschreef voor IL was ik M1 + 1 en reed ik met een nieuw (groen) paard net weer L1. Het kan dus wel.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:14

corina schreef:
Worden er ook wel eens mensen uitgenodigd om aan de curses deel te nemen die precies M1 +1Wp hebben?

Ik dacht dat bij ons iedereen minimaal M2 was maar er reden er ook een aantal Z (en zelfs nationaal).
Zelf was ik op moment van inschrijven Z1.

Hihi, hierboven lees ik missmuts niet. Maar volgens mij was jij dan wel 1 vd weinigen??

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:22

corina schreef:
Toen jullie de curses deden reden jullie nog wedstrijden en in welke klasse reden jullie.

Ik reed op het moment van inschrijven L, met een ander paard was ik Z1 geweest.

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:27

Ze selecteren op het moment vooral op mensen die ook een les geef papiertje hebben. Heb je die, zet het er dan met extra grote letters bij.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:04

Fitzroy schreef:
Hihi, hierboven lees ik missmuts niet. Maar volgens mij was jij dan wel 1 vd weinigen??

Ik was idd de enige (voelde me ), maar ik had wel de eerste fase ORUN afgerond en zoals Jasmijn zegt: dat helpt! Nu heb ik vorig jaar de tweede fase afgerond en dat heb ik er dus duidelijk bijgeschreven

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 23:03

corina schreef:
Een vraagje aan juryleden die al de IL curses hebben afgerond hier op bokt:

Ik heb zelf eind vorig jaar de IL cursus gedaan, op het moment van aanmelden had ik M1 + 1, toen de cursus begon had ik M1 + 4. Dus het is niet altijd zo dat ze de mensen eruit pikken die op het hoogste nivo rijden of gereden hebben.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 07:44

Ik heb in de P&S gekeken maar het staat er nu toch duidelijk bij dat de mensen met het hoogste niveau voor gaan.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 08:05

Fitzroy schreef:
Ik heb in de P&S gekeken maar het staat er nu toch duidelijk bij dat de mensen met het hoogste niveau voor gaan.

Dat zeggen ze altijd !! Gewoon er voor gaan !!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 08:06

Alanta schreef:
Fitzroy schreef:

nee hoor de procedure is nu gewoon anders dan vorige jaren, je hebt geluk gehad Alanta!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 08:09

Alanta schreef:

Ik ben al M-jurylid Voor de Z-cursus voldoe ik net niet aan de eisen maar dan hoef je niet eens in te schrijven.

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 08:10

ik heb me ook ingeschreven
ik jureer al bij de fnrs, dus het leek me leuk en leerzaam om ook de cursus bij de knhs te gaan doen
nu maar wachten

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 08:18

SamSam: dat is niet waar, het zelfde zinnetje gebruiken ze elk jaar, omdat ze graag mensen willen die op een zo hoog mogelijk nivo rijden, daarom geven mensen die iets lager rijden zich al niet meer op. Nogmaals, als je aan de minimale eisen voldoet: gewoon opgeven !

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 08:19

nee dat is niet waar, twee jaar geleden was het op volgorde van inschrijving! weet ik heel zeker!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 08:22

Alanta, misschien waren er net in jouw regio geen mensen die hoger hadden gereden en die zich hadden opgegeven.
Een heleboel mensen hebben verleden jaar de inschrijving gemist. Ik ook bijna.
De regio heeft verleden jaar ook al geselecteerd. Ik hoorde alleen dat er in een aantal regio's heel weinig aanmeldingen waren. Daar hadden ze precies genoeg mensen om de cursus te vullen.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 08:29

Fitzroy schreef:
Alanta, misschien waren er net in jouw regio geen mensen die hoger hadden gereden en die zich hadden opgegeven.
Een heleboel mensen hebben verleden jaar de inschrijving gemist. Ik ook bijna.
De regio heeft verleden jaar ook al geselecteerd. Ik hoorde alleen dat er in een aantal regio's heel weinig aanmeldingen waren. Daar hadden ze precies genoeg mensen om de cursus te vullen.

Ik zal het nog sterker vertellen, er zou helemaal geen IL cursus komen, maar via via hoorde ik dat de Regiobond toch een cursus uitschreef, er konden 25 mensen meedoen, ze hadden iets van 70 aanmeldingen, zouden zich daar dan bijna uitsluitend M'ers opgegeven hebben? Kan ik me niet voorstellen. Maar het maakt ook niet uit, iedereen die wil moet het gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis, toch?

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 08:30

ik heb het vorig jaar idd gemist, jaar ervoor ging het op volgorde en was ik te laat. hoop dat het me nu lukt.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 08:32

Samsam schreef:
ik heb het vorig jaar idd gemist, jaar ervoor ging het op volgorde en was ik te laat. hoop dat het me nu lukt.

Idd gewoon proberen, suc6 !!