Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NdV74 schreef:Dat heb ik wel vernomen ja, maar ik dacht dat je dan een groepje moest hebben en dat er dan iemand kwam voor uitleg. En aangezien ik maar alleen ben....
Wat ik o.a. onduidelijk vind, is de volgorde van invoeren. Ik had vorig jaar blijkbaar een verkeerde volgorde waardoor ik alles meerdere keren moest invullen.
liberty schreef:Wel lastig dat je het digitaal inschrijven niet kan sluiten, hebben wij weer extra werk. Ik denk dat ik het dan even bij opmerkingen ga zetten, misschien lukt dat.
liberty schreef:Ja klopt inderdaad, niet te wijzigen... Echt wel lastig, want ik heb een dag propvol zitten. Wil namelijk geen wedstrijden van 9 tot 9 organiseren, dat vind ik echt te lang....
Okaya schreef:liberty schreef:Ja klopt inderdaad, niet te wijzigen... Echt wel lastig, want ik heb een dag propvol zitten. Wil namelijk geen wedstrijden van 9 tot 9 organiseren, dat vind ik echt te lang....
Hier bij ons duren de indoorwedstrijden meestal van 09.00 's morgens tot 22.00 uur 's avonds en iedereen vindt dit normaal. Dan nog gebeurt het vaak dat er mensen op de wachtlijst staan.