Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Suzanne F. schreef:Pff weet ik het welke bijscholingen ik allemaal heb gevolgd de afgelopen jaren....
En op welke wedstrijden ik gejureerd heb...
Waarom moet ik ze dat vertellen? Dat kunnen ze toch zo in het systeem zien als het goed is?
Raar.
Ik weet wel waar ik geweest ben maar geen idee welke data dat waren. En welk jaar...
Anoeska27 schreef:Als je bij mijnKNHS naar kwalificaties gaat, dan krijg je onder elkaar 2 lijsten. Eentje met de bijscholingen die je gevolgd hebt en eentje met de wedstrijden die je gejureerd hebt. Maar dat is alleen van de lopende 2 jaren en je kunt niet verder terug kijken.
daffodil schreef:Ik had helaas geen bewijsmateriaal dus moest razendsnel nog een paar keer jureren om toch de cursus te kunnen doen.
daffodil schreef:Suzanne, ik heb afgelopen jaar de M cursus gedaan en kon ook echt niet meer terugzien waar ik de afgelopen twee jaar gejureerd had. Ik heb een lijstje opgevraagd bij de KNHS,die aangevuld met de data die ik nog wel wist en zo kwamen we er uiteindelijk uit. Ze zijn nog niet zo lang bezig met het bijhouden van je jurydiensten maar gaan ervan uit dat je dat zelf doet. Jammer alleen dat ze dat nooit kenbaar gemaakt hebben, zodat je daar pas achter komt als je je inschrijft voor een cursus!
De periode die ze willen weten is de afgelopen twee jaar, je licentieperiode.
Priscilla_90 schreef:zag net dat er geen jurycursus staat van m z en ZZL en ZZZ weet iemand waarom day er niet tussen staat ? en moet je bij de cursus ook nog zelf mensen meenemen om te beoordelen etc
Tendance schreef:Kady1 schreef:Handig dat ik dit topic zie. Ik zit ook te twijfelen of ik me aanmeld voor de B/L cursus.
Bij twijfel, niet doen, je moet echt gemotiveerd zijn en het leuk vinden om te doen.
Het klinkt misschien hard, maar is wel de waarheid, denk ik.
Tendance schreef:Wat is je eerste zin nu?
Heb even wat anders gedaan en toen schoot mij ineens wat te binnen! Heb voor de zekerheid mijn cv er ook bij maar gedaan al denk ik niet dat ze daar echt iets aan hebben..