VEGASS schreef:ja mensen jullie hebben (bijna ) allemaal gelijk. Ook de ac lijn blijft altijd hetzelfde, maar als er een vouw in je netvlies ligt is alles krom, lantaarnpalen, huizen en ook ac lijnen. Hi hi, was het maar zo makkelijk tita, maar éen ac lijn is voor mij iedere x anders. Ik ga lekker verder trainen, heb ook de dierenarts gesproken. Als je een paard met dit soort "lichamelijke problemen"stilzet wordt het probleem veel groter. Ik moet mijn perfektionistische denken gewoon anders gaan zien en idd als de punten niet zijn zoals ik had gehoopt denken....jammer dan, we hebben ons best gedaan. Inmiddels aan het sleutelen met de vliegende wissels en het kwartje gaat vallen, na drie maanden al, dus nu nog ff perfektioneren en dan maar weer "het jasje"aan en gaan met de banaan....thanx voor jullie medeleven en mening.
Kan je niet tellen... Op dat niveau moet je hem toch in een constant tempo hebben. Je rijdt de hoek in.. 1...2...3...4...5...6 passen (of hoeveel het er ook zijn.. En draaien... 1....2... enz passen, halthouden en groet. En rechtdoor weer verder. Het recht rijden kan je in principe ook voelen...
Zie Als je aan de A staat, en je rijdt "gewoon" naar de C met een recht paard, dus zonder op je verdere zicht te letten (of het voor jou een boog lijkt of niet dus), kan je dan ook geen rechte lijn rijden? OF zie je ook de jury "schuin' zitten? (ik probeer me een voorstelling te maken van je zicht)