Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
opisop_shop schreef:Nee ik had geen andere proef meer willen rijden, door alle spanning was mijn paard echt op, dat had ik hem niet aan willen doen. Bovendien kon ik aan de punten van beide proeven al wel zien dat ik bij haar toch niet hoog zou scoren, paard zou een 3e / andere proef ook niet beter hebben gelopen misschien (hoewel misschien wel met minder spanning omdat hij dan langer in de ring zou zijn dus dus wel iets beter) kortom; opnieuw rijden had geen zin.
Het gaat me niet om mijn punten, hoewel ik het wel erg lelijk vind om zo'n lage score op mn lijst te hebben staan.
Ik vind haar beslissing gewoon onterecht en mijns inziens tegen de regels, daarnaast vond ik haar gedrag gewoon ontzettend onbeschoft. Ik vind dat niet vallen onder de noemer 'geen handige actie' en vind dat ze hierop wel aangesproken mag worden, om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurd. Het betrof een (zo op het oog) erg jong jurylid, ik hoop dan ook dat ze hierop aangesproken kan worden en er lering uit kan trekken.
)