bigone schreef:Annemeik schreef:Is het niet mogelijk dat je via de knhs een armband ofzo krijgt (die je om je bovenarm doet), of een andere manier van visueel maken dat je dispensatie hebt? Klinkt dan heel suf, maar je weet wel zeker dat het dan zichtbaar is.
Dit is helemaal geen suf idee, schrijf dit aan de knhs want ik vind het een super idee, een slimme en goedkope oplossing zodat er geen misverstanden meer zijn. Eén keer alle juryleden op de hoogte brengen en klaar is kees.
helaas is het niet zo simpel. op 1 pas kunnen zo 6 verschillende punten staan waarvoor iemand dispensatie heeft.. dat kun je dus aan een bandje niet zien.
het makkelijkste is om gewoon te zorgen dat je er op tijd bent, even je pasje aan de jury laten zien als er een pauze is.
dit doe ik zelf al een lange tijd en dat gaat eigenlijk altijd goed.
wel is het vaak zo dat ik 2 x moet binnenkomen in het z2
dan kom ik binnen rijden met mijn zweep en word ik al uitgebeld, rijd ik naar het hokje zeg ik vriendelijk: ik was een half uurtje geleden dat meisje in de rolstoel wat mijn dispensatie pasje heeft laten zien, bieden ze hun excuses aan en kan ik opnieuw binnenkomen..
ook geen probleem voor mij.