Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yvonnedv schreef:CharleyT schreef:Focus liever op goede instructie en prima verzorging, ipv het modeshowgedoe.
Sorry deze opmerking vind ik nergens op slaan.
Ze heeft les van een zeer gerenomeerde instructrice en de pony komt helemaal niets te kort. Als er hier iets aan de verzorging zou schorten dan was mijn merrie geen 33 jaar geworden. (zie onderschrift)
MarvanTom schreef:Nou, CharleyT, jouw one-liner komt anders wel zo over.
En is trouwens een off-topic bericht als je zo van de regeltjes bent.
Ik vind de geplaatste knopen een hardstikke slim idee!![]()
Het zijn er 2 en regels kan je interpreteren...
KNHS zou dan meer details aan moeten brengen in de omschrijving wat gewenst is.
In de UK hebben ze soortgelijke regels al eeeeeeuwen.
Kleurrijk gebeuren als je daar op een (meerdaags) concours komt, echt heel leuk om te zien.
Tweedjasjes als traditie natuurlijk, maar ook moderne versies zoals dit jasje.
KarinvdM schreef:Reclame op een dekje mag 200 vierkante centimeter zijn...
Citaat:1. Merk van de fabrikant
Op het wedstrijdterrein en tijdens de prijsuitreiking mag het logo van de fabrikant van de kleding, het sjabrak en/of het materiaal slechts één keer per object voorkomen en het oppervlak mag niet groter zijn dan:
a. 3 cm2 voor kleding en materiaal;
b. 50 cm2 op elke zijkant van het rijtuig;
c. Vermelding van de naam van maker van het tuig mag op het tuig per paard éénmaal
voorkomen, het label mag niet langer zijn dan 10 cm en niet hoger dan het tuigdeel
waarop het is bevestigd.
Als de fabrikanten van kleding en/of materiaal de deelnemer sponsoren gelden de regels zoals beschreven onder 2.2 van dit artikel.
Citaat:2. Sponsor
Op het wedstrijdterrein en tijdens de prijsuitreiking mag de naam en/of het logo van de sponsor van de deelnemer of het deelnemende team op een oppervlak voorkomen dat niet groter is dan:
a. 400 cm2 éénmaal op elke zijkant van een rijtuig of voltigedek;
b. 200 cm2 op elke zijde van het sjabrak/zadeldek;
c. 80 cm2 éénmaal op de rijjas of bovenkleding ter hoogte van de borstzak, behalve in de
disciplines Endurance en Eventing;
d. 80 cm2 aan twee zijden op de rijjas of bovenkleding ter hoogte van de borstzak in de
discipline Springen;
e. 100 cm2 één keer op een voltigetenue;
f. 16 cm2 aan weerszijde van het revers van een rijjas;
g. 200 cm2 op één mouw van de bovenkleding bij endurance- en eventingwedstrijden.
yvonnedv schreef:kleinvosje schreef:Je zou deze foto even naar de servicedesk kunnen mailen, die geven er dan antwoord op en weet je zeker of het mag of niet. En als het dan wel mag, even een print van dat antwoord meenemen op wedstrijd, zodat je het kunt laten zien als er een jury is die haar eruit wil sturen.
Heb ik al gedaan even na het openen van dit topic.
Michelleex schreef:Toch fijn dat het opgelost is.
Bij ons op wedstrijd heb ik ook eens een meisje gehad dat tegen mij reed.
Hetzelfde jasje, zonder knopen.
setteke schreef:Ook wel leuk om even te bekijken, ik neem aan dat dit ook gewoon rijjasjes zijn voor de wedstrijden;
http://www.evanel.nl/collectie-2
Met rits en rits en knopen
moonsparkle schreef:had je m dan niet beter terug kunnen brengen? Er zijn overigens soms ook colberts te koop bij bijvoorbeeld h&m of v&d of andere winkels die eigenlijk aan de eisen voldoen. Er was hier eerst ook een topic over. Dan ben je vaak stukken goedkoper uit.
Splendesco schreef:Staat wel mooi TS als je de complete outfit ziet.
Maar je jasje moet dus knopen hebben, voldoet dit jasje dan aan de eisen?
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... ijjas.html
Niet dat ik hem zelf ga kopen maar vind het idee met knopen langs de rits wel erg leuk.
Alane schreef:ik vind het nu helemaal kermis... ik vond het al niets, oplossing die je bedacht hebt is super creatief, maar nu met die glimsteentjes wordt het er niet beter op.
Gelukkig smaken verschillen.