Elco schreef:Dat was vroeger wel zo..
We leven en rijden toch wedstrijden in 2012? Dan is ook het reglement van 2012 van toepassing
TS, Ik vind het erg netjes! Nu nog je plastron & handschoenen in dezelfde kleur en het is helemaal af!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elco schreef:Dat was vroeger wel zo..
KozieZ schreef:Off-topic:Elco schreef:Dat was vroeger wel zo..
Vroeger mocht je met een schimmel ook niet met een blauw of zwart dekje starten. Gewoon wit net als iedereen.![]()
On-topic: Mooie set. Denk dat je inmiddels weet dat het mag.
Anders is het misschien een tip om het kaartje van de broek te bewaren als je een nieuwe koopt, daar staat meestal de kleur op. Die zou je bij twijfel bij je paspoort kunnen doen en als een jurylid er dan iets van zegt, zou je dat kunnen overleggen.
Elco schreef:KozieZ schreef:Off-topic:
Vroeger mocht je met een schimmel ook niet met een blauw of zwart dekje starten. Gewoon wit net als iedereen.![]()
On-topic: Mooie set. Denk dat je inmiddels weet dat het mag.
Anders is het misschien een tip om het kaartje van de broek te bewaren als je een nieuwe koopt, daar staat meestal de kleur op. Die zou je bij twijfel bij je paspoort kunnen doen en als een jurylid er dan iets van zegt, zou je dat kunnen overleggen.
Ik heb vroeger met een schimmel gereden en met een zwart dekje..
Zo kunnen we nog wel ff doorgaan.. Het gaat om de reglementen van nu, die van 2012 dus

Pieteritus1 schreef:Inclusief bruine handschoentjes, want in de reglementen staat dat je met handschoentjes moet starten, maar nergens staat een kleur beschreven.
cluedoke schreef:Ik vermoed dat alles wat hier tot nu toe vernoemd werd over de reglementen van Nederland gaat.
Maar ik ga deze zomer dressuur starten in België en ik had tot nu toe nog altijd de indruk dat men in België wel helemaal in het wit moet gaan, of heb ik het fout?
Lauura schreef:Ik vind het wel mooi!! Idd je plastron en handschoenen ook nu in die kleur, ziet het er helemaal netjes uit.
leonie87 schreef:Pieteritus1 schreef:Inclusief bruine handschoentjes, want in de reglementen staat dat je met handschoentjes moet starten, maar nergens staat een kleur beschreven.
Nooit commentaar op je handschoenen gehad? Ik weet dat het niet verplicht is om een lichte kleur te dragen, maar met een donkere kleur is de handhouding niet zo gemakkelijk te beoordelen. Het mag, maar handig is het niet.
Vind de combinatie trouwens wel super mooi haha.
De outfit van de TS mag inderdaad gewoon zoals al gezegd.
) *