Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Squawk schreef:Vind dat wel een goede zaak. (Basis)rijden hoort er imo gewoon bij voor een instructeur.Jammer dat niveau 2 zonder eigen rijden niet meer mogelijk is.
koeke schreef:Squawk schreef:Vind dat wel een goede zaak. (Basis)rijden hoort er imo gewoon bij voor een instructeur.Jammer dat niveau 2 zonder eigen rijden niet meer mogelijk is.
Citaat:6. Ik heb een diploma op niveau 2, ben ik nu verplicht om ook niveau 3 te gaan doen?
Nee, met je niveau 2 diploma mag je gewoon blijven lesgeven, je bent dus zeker niet verplicht een niveau 3 opleiding te gaan volgen. Als je jezelf verder wilt ontwikkelen, is een niveau 3 opleiding wel een aanrader.
Moska schreef:MSjips, dan mg ik straks zeker ook geen les meer geven op locaties met veiligheidscertificaat, of snap ik dat nu ook verkeerd?
KarinvdM schreef:Ja, je moet alsnog een paard meenemen.
KarinvdM schreef:Dwyne schreef:Nee, je hoeft niet alle modules te volgen. Je kan ook stukjes doen om je kennis te vergroten of omdat je bepaalde stukken interessant vindt.Heb de knhs een mail gestuurd mbt tot de modules en of je alles moet volgen of niet.
Voor je diploma op niveau 3 moet je wel alle modules doen.
KarinvdM schreef:Dwyne schreef:Nee, je hoeft niet alle modules te volgen. Je kan ook stukjes doen om je kennis te vergroten of omdat je bepaalde stukken interessant vindt.Heb de knhs een mail gestuurd mbt tot de modules en of je alles moet volgen of niet.
Voor je diploma op niveau 3 moet je wel alle modules doen.