Juryleden: Wat zouden jullie doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 13:13

KarinvdM schreef:
Relaxed schreef:
Ja heb idd vaker gehoord dat het nogal een tiran is. Hij heeft ook niet een erg goede naam meer hier, omdat ie dus vaker zo met mensen omgaat.
:? Wat is dat nou voor onzin? Ik kan het prima met hem vinden en heb nog nooit problemen met hem gehad. Ik vind het ook niet echt gepast om dit hier zo neer te zetten.

Ik hoop dat je de amazone in kwestie gewoon zonder vooroordelen kan beoordelen, zij kan staat hier verder immers buiten...

Dat is helemaal geen onzin.. Ik heb toen ontzettend veel reacties gehad met soortgelijke gebeurtenissen. Heb via de vereniging waar dit toen gebeurd is zelfs telefoonnummer van iemand gehad en samen met haar ook de klacht ingediend. Zij had als jurylid precies dezelfde aanvaring gehad!

Edit: tot deze aanvaring had ik trouwens ook best een hoge pet van hem op hoor, hem zelf vaak als jury gehad, nooit problemen.. Toen hij in de kantine tegen me begon dacht ik eerst ook echt dat hij een grapje maakte, zo kende ik hem immers ook niet.. Tot ik merkte dat hij echt boos was en behoorlijk onbeschoft werd! Tja, dan val je bij mij toch hard van je troon af :+

Nevaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 15:32

Relaxed schreef:
Dit weekend moet ik jureren en nu zie ik iemand op de startlijst staan.. Verhaal is als volgt. Vader van deze meid is zelf jurylid en heeft mij ruim een jaar geleden eens in een volle kantine de pan uitgeveegd over de punten van dochterlief. Dit ging op zo'n manier dat ik er een klacht naar de KNHS van heb gemaakt (vooral om het feit dat hij zelf ook jurylid is) KNHS gaf me volledig gelijk en de klacht is geregistreerd. De beste man heeft toen ook gezworen NOOIT meer bij mij te zullen starten (zijn dochter dan..) Dochterlief is overigens zelf volwassen en trok zelf dr mond niet open, daarom vind ik haar zelf net zo goed verantwoordelijk. Zij had dr vader terug kunnen roepen, maar stond erbij en keek ernaar..

Maar nu heb ik haar dus dit weekend weer in de ring. Op zich geen probleem, ik zal er niet anders om gaan punten oid, maar ik heb niet zo'n zin om eventueel weer gezeur met haar vader te krijgen.

Wat zouden jullie doen? Hem op zijn woorden attenderen? Haar niet laten starten? Doen of je gek bent en gewoon laten starten?

Volgens mij staat hier niets over in de reglementen..

Wat mij betreft is het een principekwestie dat deze meneer best nog even mag weten dat wat hij deed niet door de beugel kon, dus mijn gevoel neigt ernaar om ze weg te sturen.. Maar kan dit zomaar?
Laatst bijgewerkt door Nevaya op 23-02-12 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Nevaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 15:33

edit foutje

CharleyT

Re: Juryleden: Wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 21:32

@ Relaxed: Haar niet laten starten als optie is zeker een grapje? Er is geen enkele grond waarop je dat zou kunnen besluiten volgens mij. Hem attenderen waarop? Zijn onbeschofte gedrag? Niet doen, dan rakel je alles weer op en is de sfeer gelijk verpest.
Ik begrijp dat je er nog steeds boos om bent, maar dat mag en kan nu geen rol meer spelen. Als collega zeg ik: gewoon beoordelen, geen oude koeien uit de sloot halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 21:47

CharleyT schreef:
@ Relaxed: Haar niet laten starten als optie is zeker een grapje? Er is geen enkele grond waarop je dat zou kunnen besluiten volgens mij. Hem attenderen waarop? Zijn onbeschofte gedrag? Niet doen, dan rakel je alles weer op en is de sfeer gelijk verpest.
Ik begrijp dat je er nog steeds boos om bent, maar dat mag en kan nu geen rol meer spelen. Als collega zeg ik: gewoon beoordelen, geen oude koeien uit de sloot halen.

Zoals ik al een keer of 3 heb aangegeven inmiddels laat ik dr gewoon starten en doe ik of ik gek ben ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 22:39

Nou voor niks druk gemaakt, paps was niet mee ;) Hoorde dat meneer ook bij deze vereniging al eens stennis had geschopt met het secretariaat en sindsdien komt ie daar niet meer.. Dochter is gewoon gestart en verder geen idee wat ze van dr punten vond ;)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 22:45

Dat gebeurt niet vaak, dat hij niet mee is. Ik zie ze eigenlijk altijd samen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 22:53

Volgens mij was dr vriend mee, dus misschien dat hij nu niet perse meer meehoeft? Maar ik wist idd ook niet beter of hij is altijd mee :j

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:53

Nou, inderdaad voor niets zorgen gemaakt. Had ze wel winst bij je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 10:27

Nee ze had geen winst, 175.. Paard was wat kijkerig en daarbij miste hij nog de bevestiging, onrustig in de aanleuning, wijken zat er nog niet op en nog wat van zulke dingetjes. Heb het volgens mij duidelijk onderbouwd en als paard wat verder is in de training komt het vast goed :j

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 12:40

Nou, dan heb je het toch prima gedaan? Je hebt haar niet afgekraakt, niet de hemel in geprezen, maar eerlijk gepunt en onderbouwd wat je zag. Laat de boze papa maar komen!

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:38

Gewoon laten starten en boven deze meneer gaam staan. Jij jureert als ze dat niet bevalt blijven ze toch thuis?!

Edit zie dat het al geweest is goed gehandeld :)