abcde schreef:Maar als dat half uur over mijn dagdeel heen gaat breng ik hem straks mooi in rekening!
Dat mocht al lang hoor...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Nee, uit hoofde van uw functie bent u verplicht om tot een half uur na het publiceren van de uitslag aanwezig te zijn om eventuele vragen van deelnemers over de beoordeling te kunnen beantwoorden.
Scum schreef:Citaat:Nee, uit hoofde van uw functie bent u verplicht om tot een half uur na het publiceren van de uitslag aanwezig te zijn om eventuele vragen van deelnemers over de beoordeling te kunnen beantwoorden.
Aangezien in 99% van de gevallen de uitslag pas opgehangen wordt nadat de prijsuitreiking gedaan is kan dat toch een lange zit worden. Oh, bedenk me opeens dat er ook verenigingen zijn die de uitslag helemaal niet publiceren, ook geen lijst uitdraaien en hem pas een paar dagen later op internet zetten. Dan kun je dus gaan camperen
, het was een coupon met protocol, dan heb je inderdaad alleen het eindresultaat op het deel voor de KNHS.
).
Kelan schreef:hmm, die printer van 50 euro kost weer kapitalen aan cartridges, dan kun je soms beter een iets duurdere kopen, om totaal gezien goedkoper uit te komen.
In ieder geval zal dat uiteindelijk voor onze vereniging het probleem niet worden.
Wat ik wel nog steeds raar vind is dat er nergens een overzicht is wat de KNHS nu van je verwacht als secretariaat bij de uitslagenverwerking.
Inschrijven is me helder. Dat we via het concours programma de uitslagen moeten versturen is ook helder. Maar verder?![]()
Klaarblijkelijk moeten de juryleden een uitslagenlijst ondertekenen. Dat weet ik ook alleen maar omdat ik dat hier lees. Niet omdat dat zo netjes door de KNHS is uitgelegd.
Verder blijft het mij volkomen onduidelijk hoe dat moet met protocollen waarbij je als secretariaat bij het natellen op een ander totaal uitkomt dan de jury en/of schrijfster. Gewoon meegeven, achterhouden en laten ondertekenen, of iets anders........
Dan toch de KNHS daar maar eens een mailtje over sturen.
kleinvosje schreef:Ik snap niet dat er zoveel mensen moeite hebben met het uit elkaar houden van prijsuitreiking en bekendmaking van de uitslag. Er wordt nergens gezegd dat je tot een half uur na de prijsuitreiking moet blijven namelijk, maar wel tot een half uur na bekendmaking van de uitslag, en dat kan gewoon op het secretariaat zijn...
En wat dat betreft hebt ik gemerkt dat juryleden net olifanten zijn
)
doom schreef:Wat ik mij afvraag als secretariaat, is dit een speciale uitslagenlijst te vinden in het programma Concour 3.5
Of kan dit bijv ook doormiddel van onze zelfgemaakte startlijst daar puntenaantal bijschrijven en dit met handtekening van jury door zenden naar het knhs ( per post) Voor mij is dit niet duidelijk..
Mochten jullie het antwoord niet weten ga ik het knhs maar eens mailen
goldwing schreef:Scum schreef:Dat is wel super netjes goldwing. Van wel secretariaat ben jij? Dan kom ik daar wel jureren!
Herken de naam van 1 van jou paarden volgens mij heeft jou man bij ons Z gereden haha in eersel
Jammer dat er geen Z meer is bij jullie
Maareh...ik zit me nu af te vragen wie jij dan bent
Remember schreef:Goldwing, bij mijn voorbeeld zijn dus de punten 'vervalst' die ingevoerd werden in het programma, en daarom kwamen ze op 5pnt meer uit. Ik ben helemaal niet tegen het nieuwe systeem, het lijkt me een prima ontwikkeling, maar het blijft nu eenmaal zo dat als mensen willen vals spelen, dat dus wel gewoon kan. Zeker als de protocollen met daadwerkelijke punten al weg zijn.