lovey_ou schreef:Pippaa schreef:Ik heb strafpunten gekregen toen ik groette met het zweepje in mijn rechter hand. Maar dat was vroegerEn gewoon op een manege wedstrijdje. Ik weet niet hoe het zit met f proefjes. Maar waarom wil je de zweep van hand wisselen? Die kan je toch gewoon in een hand houden? Succes in ieder geval!
Je moet ook niet je zweep vasthouden als je met rechts groetJe moet hen net he linkerhand pakken net als je teugel die blijft toch ook aan de rechterkant van de hals zo moet je ook je zweep vastpakken
Ik was toen nog heel klein en dom, en het was m'n eerste of tweede wedstrijdje.
Én op de een of andere manier kreeg ik het ook nog voor mekaar om een keertwending die we de avond ervoor hadden geleerd, compleet te vergeten hoe die moest
Tja, zo was ik toen dus (jaar of 9).En ik zal eens kijken hoe ik dat met m'n zweep zo heb, ik heb m'n handen dan gewoon netjes rechtop
Ik rijd ook geen wedstrijden dus het is ook meer voor mezelf, maar ben toch benieuwd.
En gewoon op een manege wedstrijdje. Ik weet niet hoe het zit met f proefjes. Maar waarom wil je de zweep van hand wisselen? Die kan je toch gewoon in een hand houden? Succes in ieder geval!
Je moet hen net he linkerhand pakken net als je teugel die blijft toch ook aan de rechterkant van de hals zo moet je ook je zweep vastpakken
Maar om te stellen dat het niét mag... Het mag, maar doe het dan correct en alleen als het nodig is zou ik zeggen. Tenminste: dat stel ik het meest op prijs als ik in het juryhuisje zit