Ik heb het zelf pas ook ervaren op de regio kampioenschap dan zit je met zn 2-en.
Tja dan ben ik maar de boeman, liever dat dan dat ik het label sinterklaas krijg opgeplakt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
papagroom schreef:slechte punten is niet erg....mits ze vergezeld gaan van advies
Citaat:1 - heel slecht
De uitgevoerde oefening is nauwelijks meer te herkennen. Het paard verzet zich, stormt weg, deinst achterwaarts, etc.
papagroom schreef:tsja.....het is natuurlijk wel zo dat als je van voor,naar achteruit gaat,je een moment stil hebt gestaan....dat kan niet anders.......hoelang dat is lijkt me niet zo belangrijk als het maar een herkenbaar moment is waarop het paard vierkant staat.
Sorry, maar je antwoord is dikke kul..
Laaavo schreef:Tsja, je doet in feite niet iets wat lijkt op de gegeven opdracht.
Als de opdracht is een volte galloperen, en je stapt de andere kant op, krijg je toch ook geen punten voor de moeite?
Maar als iemand het paard niet in galop krijgt en dus een volte draaft met pogingen tot aangaloperen (of het al opgegeven hebben) wordt het een 1 voor de volte en een 1 voor de overgang naar draf.. De 1 omdat de lijn wel is gereden, maar dat ook de enige overeenkomst is. Maar das weer wat anders
Dit gebeurt je 1x en dan als het goed is nooit weer.. Dus trek er je lessen uit en er is niks meer aan de hand.. papagroom schreef:slechte punten is niet erg....mits ze vergezeld gaan van advies