Ook vraag ik me dan af of mensen niet ingeschreven staan voor de digitale nieuwsbrieven van de KNHS. Ik laat de P&S heel vaak in het plastic zitten, maar via de nieuwsbrieven en Bokt blijf je prima op de hoogte.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mereltjuhxxx schreef:volgens mij mag je er wel gewoon 6 of 7 neerzetten, want het programma van de KNHS waar de cijfers nu in ingevoerd moeten worden telt het automatisch dubbel, daar kun je ook geen 12 in invoeren.
Dan snap ik 't verhaal.. yvonnepuntnl schreef:Relaxed schreef:Protocol is voorgedrukt en hier staat dus ook 'x2' voorgedrukt. Hier kan je dus gewoon een 5/6/7 etc invullen..
Coupon is kaal en hier moet je dus het cijfer meteen totaal invullen, dus 10/12/14 etc.. Zodat voor iedereen duidelijk is dat het cijfer 2x meetelt..
Correct uitgelegd
haike schreef:yvonnepuntnl schreef:Zo te zien hebben je punten er niet onder geleden Haike
Haha, dat niet inderdaad, maar toch vreemd dat ik het nog niet tegen ben gekomen, had helemaal op selectiewedstrijden verwacht dat jury's wel op de hoogte zouden zijn?
Relaxed schreef:Protocol is voorgedrukt en hier staat dus ook 'x2' voorgedrukt. Hier kan je dus gewoon een 5/6/7 etc invullen..
Coupon is kaal en hier moet je dus het cijfer meteen totaal invullen, dus 10/12/14 etc.. Zodat voor iedereen duidelijk is dat het cijfer 2x meetelt..