Kleinvosje, nogmaals jammer dat je niet kunt zaterdag, maar wie weet een andere keer.
En voor TS nogmaals: leer te relativeren.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) na 4 keer heel verbaasd de hulp te hebben gegeven en ze nog niet aansprong, heb ik haar ehh lichtelijk op haar welgevulde kont gemept.
en het was niet de bedoeling om zo je proef te rijden. DUs ik uitleggen: nee dat snap ik, en als ik een verliespunt krijg snap ik het volkomen, maar ik ga haar niet met dit soort dingen weg laten komen omdat er een jury kijkt, dan is het einde zoek, ze moet ook in de ring luisteren en dat ze met losrijden wel super liep enz enz...
en heb mijn 2e proef afgemeld en dit was de laatste proef die ik ooit gereden heb in de dressuur.. rijd nou sinds een paar jaar western en dit vind mn haf duidelijk veel leuker, ze doet super haar best en ben al een keer 2e geworden...
, heeft je niet zo'n paard dan kan je bij mij in de ring fluiten naar je punten! En als ik littekens zie dan bel ik gelijk de dierenbescherming, die heb ik onder speed dial staan.

Dresuur is gewoon een jurysport
Brainless schreef:@TS
Waar hebben ze dan een punt vanaf getrokken?
En stond er als opmerking bij dat dat om het litteken was?
echter zitten bij aansprong galop
dinaatje schreef:[sorry dat ken ik niet bij ons is dat gwn een papier
IK TYPE WAT ER STAAT
ruiter zit en houdingechter zitten bij aansprong galop
-1punt wegens litteken op de pony's rechter bil
Elin_ schreef:@Zirano dat kan zeker kloppen
Iemand die ik ken rijd met een tinker in de Z en toen ik mee was met wedstrijd kreeg ze voor precies dezelfde proef bij de ene jury goede cijfers en bij de andere niet en die jury (of iig dat jurylid) stond erom bekend of eerder gaf zelf aan dat ze tinker ab-so-luut niet in de dresuursport vond passen.

Fitzroy schreef:Je kunt je afvragen of ze bij de ene jury niet teveel punten heeft gekregen
Ik geloof daar nl. niet zo in. Tinker en Fjielanker mensen komen altijd met dit soort excuses, de jury houdt niet van enz enz. ipv eens kritisch naar hun eigen rijden te kijken.
Heel vaak worden hun punten alleen maar gehaald op rassenwedstrijden dus je kunt je dan afvragen in hoeverre het nu echt aan de juryleden ligt
dinaatje schreef:Brainless schreef:@TS
zij heeft op haar bil een veroudert litteken omdat ze ooit gevallen is
echter zitten bij aansprong galopdinaatje schreef:Brainless schreef:@TS
zij heeft op haar bil een veroudert litteken omdat ze ooit gevallen is
echter zitten bij aansprong galop