Iloonie schreef:Irritant he.. jij wel naar bijscholing geweest of is je diploma nog geen twee jaar oud.
Ik ben 1 x naar de bijscholing geweest en heb daarna geen uitnoding meer gehad. Volgens mij is mijn diploma ouder dan 2 jaar.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Iloonie schreef:geloof dat het de laatste bijscholing moet zijn geweest..
Ik ben nu al gelijk bang dat ik geen licentie krijg, diploma ouders dan twee jaar en niet naar de bijscholing geweest in december. Alleen in het jaar na het behalen van m'n diploma een uitnodiging gehad en daarna nooit meer, hoe moet je dan weten dat je je moet afmelden.
Ik voel me gelijk genaaid.. ik ben echt wel serieus bezig met lesgeven, maar haal dan m'n kennis niet bij de bijscholing. Dit jaar wel trainersseminar geweest..

Iloonie schreef:Daar lijkt het wel op.. zie mij post een eindje terug.

Annemeik schreef:Ik zie bij de aanmelding ook geen H2 dressuur staan, ben ik nu blond? Ik heb destijds de 1e fase (toen dat nog de 1e fase heette) gedaan richting dressuur.
De bijscholing heb ik het eerste jaar gemist, daarna nooit meer een uitnodiging gehad. En ik ben knhs lid, dus mijn adres hebben ze...