Lia_ schreef:Ik ben groot fan van green-spot remover van cowboy matig, werkt echt perfect
Ik ook. Daar kreeg ik zelfs zijn gele/grijze staart weer wit mee. Zonder water te gebruiken.
Kostte iets meer moeite, maar werkte prima
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dan gaan er een aantal colaflessen heet water mee en dan meng ik het op stal tot lauw. Voorzichtig in de week zetten, gelijk goed afdrogen, vlecht erin en staartzak erom. 

Dispar_Vulgo schreef:Met deze kou kan je prima de benen wassen hoor. Wat voor mij super werkt is betadine shampoo, daar worden de pootjes echt wit van!
Als er nou bijvoorbeeld 1 vlek zit op zo'n kont zit, dan zou je dat nog wel prima met wat warm water en sop kunnen schoon boenen met dit weer. Niet te veel water gebruiken en daarna gelijk een dekentje erop, dan overleven ze het wel
Marloez schreef:Ik zou momenteel niet weten hoe ik de gele mestvlekken uit mijn schimmel zou kunnen krijgen zonder daarbij te wassen.
en dan daarna fohnen 

gnagnagna.
Ze vind het zelfs lekker. 
Urielle schreef:Bruin is idd een makkelijke kleur en vos ook.
Heel donkerbruin en zwart vind ik nog rotter dan schimmels, daar zie je elk stofje en vuiltje op. Heb je net uitgebreid staan wassen en opblinken, paard helemaal glanzend zwart, zet je ze in de trailer met houtkrullen, stof stof stof, whaaaaaaaah!
En zoveel hoeft dat helemaal niet te kliederen. KarinvdM schreef:Je kan ook met een emmer en een spons in de stal kliederen hoor.En zoveel hoeft dat helemaal niet te kliederen.
, 

(maar die zijn ook een stuk korter.
)