Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lielle schreef:Dan straft de jury dat toch af? Dan doen ze het maar 1 keer. Ik zie nu ruiters die verplicht moeten doorzitten in het L1 (bv in het wijken) tewijl dat veel vloeiender zou gaan als ze zouden mogen lichtrijden.
ik vind het ideaal met een jong paard.doerakje schreef:Ik vind het lastig lielle want als je niet kunt doorzitten op je paard heeft dat HEEL vaak ook te maken met hoe het paard gereden word, wanneer je een paard goed over de rug hebt ben ik er van overtuigd dat je op elk paard moet kunnen zitten. Wanneer hij niet helemaal fijn van achter naar voren is kun je niet zitten.
kollee3 schreef:doerakje schreef:Ik vind het lastig lielle want als je niet kunt doorzitten op je paard heeft dat HEEL vaak ook te maken met hoe het paard gereden word, wanneer je een paard goed over de rug hebt ben ik er van overtuigd dat je op elk paard moet kunnen zitten. Wanneer hij niet helemaal fijn van achter naar voren is kun je niet zitten.
Klopt