Gracezellaa schreef:Oh, nu begrijp ik waarom ik altijd hogere punten scoor in de regen
hahahah, (sorry) maar jij bent dan dus zeker de gene die dan op een hoosbui zit te wachten als de rest hoop op droog weer???
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Pien_ schreef:Gracezellaa schreef:Oh, nu begrijp ik waarom ik altijd hogere punten scoor in de regen
hahahah, (sorry) maar jij bent dan dus zeker de gene die dan op een hoosbui zit te wachten als de rest hoop op droog weer???
Ik heb er totaal geen problemen mee als het hoost.
liess1 schreef:heb toevallig zondag de ring even stil gelegd omdat er een vreselijke bui aan kwam zetten,het onweerde en flitste al..dus de laatste 2 kandidaten snel schuilen in de binnenbak en daarna weer starten.Anders is een proef toch ook niet te beoordelen als je het niet kan zien vanwege de heftige regen.En veiligheid is toch wel het belangrijkste vind ik..stel je voor als er iets gebeurd.
Dat was L2, moest natuurlijk in die hoek een volte 10 meter in galop laten zien. Werd veel te groot natuurlijk.. Toch twee dikke winstpunten, terwijl ik in die hoek niet veel heb kunnen laten zien. Er waren er ook een aantal die de hoek bij C afsneden en winst reden. De meeste jury's houden toch wel rekening met de omstandigheden. Lijkt me ook wel reeël. In een knollenveld kun je nou eenmaal geen mooie volte 10 meter laten zien in een verzamelde galop..

[quote]
Ik heb er totaal geen problemen mee als het hoost.