liesje23 schreef:Babel schreef:Het is inderdaad jammer als je een leeg protocol krijgt en ik begrijp de reden ervan ook niet. Die schrijver zit er toch niet voor niets lijkt me.
Soms krijg je inderdaad commentaar waar je niets mee kunt, zoals bijvoorbeeld "verkeerde galop". Dat is niet iets waar je veel mee kunt, maar dat hoort er wel bij te staan. Maar daar naast vind ik het inderdaad ook fijn als er andere dingen bij staan waar je wel wat mee kunt.
Wat moet een jury dan vermelden, hoe je kan zorgen dat je paard wel in de juiste galop aanspringt?
Soms merken de deelnemers nieteens dat ze in de verkeerde galop aanspringen en rijden doodleuk heel het galopgedeelte in de verkeerde galop.
Nee ik bedoel ook juist wat jij zegt hoor. Veel mensen vinden het nutteloos als dat erbij staat, maar het is nu eenmaal zo gegaan dus hoort het er te staan. En inderdaad voor mensen die het zelf niet eens doorhebben is het ook zeker van belang dat het er wel staat
Jammer vind ik dat.
in de wei naast de bak!). Daar heb je echt wat aan. Helaas doet idd niet iedereen dat. De wedstrijd liep wel uit ja, maar ach het was mooi weer dus......

) de volgende keer weer te starten. Dit moet vooral zo blijven vind ik.
. Overigens gedroeg het paard zich prima geen gekke dingen. Alleen ik had zelf slordig gereden...Ik heb die gebrokenlijn nog steeds niet door, en heb ook nog geen een keer erbij gehad wat ik nou precies fout doe. Maar wel 4-en en 5en.
dat zou toch niet mogen of wel soms ?????? { heb toevallig bij gestaan toen ze in die ring haar proef aflegde }