mijn nicht heeft een paard met goede afstammeling dan krijgt ze bij een jury die van die afstammeling houd een 8 of 9 ergens voor en bij een andere jury een 6/7

maar tja het blijft een jury sport
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Candace schreef:Is het dan niet zo dat het wel zo knap is als mensen het wel kunnen?
Ik krijg altijd complimentjes over hoe ik mn hafje aan het lopen heb op wedstrijd, en ja, daar hebben we samen hard voor gewerkt.
En misschien heeft die KWPN'ner met prachtige gangen wel een groot probleem met de aanleuning of whatever...
meissielief schreef:Candace schreef:Is het dan niet zo dat het wel zo knap is als mensen het wel kunnen?
Ik krijg altijd complimentjes over hoe ik mn hafje aan het lopen heb op wedstrijd, en ja, daar hebben we samen hard voor gewerkt.
En misschien heeft die KWPN'ner met prachtige gangen wel een groot probleem met de aanleuning of whatever...
Tuurlijk is het knap dat sommige mensen het wel voor elkaar krijgen. Ik zou er zelf alleen nooit voor kiezen. Als ik op wedstrijd een haflinger tegenkom of een ander soort ras dan kijk ik altijd even hoe de proef gaat. Gewoon opdat ik het leuk vind om te zien.
_helga_ schreef:dat is niet alleen met haflingers.
mijn nicht heeft een paard met goede afstammeling dan krijgt ze bij een jury die van die afstammeling houd een 8 of 9 ergens voor en bij een andere jury een 6/7![]()
Candace schreef:Kijk dat je er zelf nooit voor zal kiezen, dat is JOU mening. Maar dan slaat dat hele verhaal van dat jury's bevooroordeeld zijn en dat je benadeeld bent als je met een ''lompe'' haflinger rijdt ook nergens op.
meissielief schreef:Candace schreef:Kijk dat je er zelf nooit voor zal kiezen, dat is JOU mening. Maar dan slaat dat hele verhaal van dat jury's bevooroordeeld zijn en dat je benadeeld bent als je met een ''lompe'' haflinger rijdt ook nergens op.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen , ik heb zelf ook een haflinger(zie profiel) Maar dit is hoe ik erover denk.
Pashon schreef:sorry maar vind dit de grootste bull oliebol, staat het op je coupon dat je daarom minder punten hebt?
Fiffill schreef:_helga_ schreef:dat is niet alleen met haflingers.
mijn nicht heeft een paard met goede afstammeling dan krijgt ze bij een jury die van die afstammeling houd een 8 of 9 ergens voor en bij een andere jury een 6/7![]()
Wie zegt dat die jury het daar om doet dan? Misschien is de een strenger dan de ander of rijdt ze de ene keer beter dan de andere keer.
meissielief schreef:Tuurlijk moet iedereen het zelf verdienen, maar het zou toch fijn zijn als de jury geen onderscheid maakt tussen rassen.
Pashon schreef:meissielief schreef:Tuurlijk moet iedereen het zelf verdienen, maar het zou toch fijn zijn als de jury geen onderscheid maakt tussen rassen.
sorry hoor maar blijf het de grootste onzin vinden, heb heel vaak geschreven bij diverse jury leden en heb meerdere rassen in de ring gezien zowel haflingers als fjorden als arabieren ze krijgen de punten die ze verdienen heel simpel.
Tuurlijk heb je wel eens een "zeikerd" van een jury maar dat heb je ook met KWPN'ers.
tevens is deze discussie een gebed zonder eind, als je zoekt op bokt krijg je de wereld aan dezelfde discussie's.
nog even en de juryleden vinden schimmels niks meer en gaan daar slechte punten aan geven..... jeps net zo onwaarschijnlijk als dat andere rassen lager gejureerd worden.