Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fitzroy schreef:Setteli schreef:Terwijl ik die dag ook juryleden had die van verder kwamen, veel langere ring hadden (nee, geen 40 combi's, hahaha) en die veel minder vroegen (ook wel eens minder dan ze hadden kunnen vragen...).
Ik ga het volgende keer ook zelf uitrekenen en dat krijgen ze dan gewoon en geen stuiver meer.
Zo blijf je je juryleden behouden met deze instelling![]()
Je zou het ook anders kunnen benaderen. Wel uitrekenen wat het ongeveer zou kosten, dat ergens opschrijven en indien een jurylid erg afwijkt van het berekende kunnen vragen: u woont toch daar en daar?
AmonRe schreef:Van te voren weet je vaak waar iemand woont en kun je het al ongeveer uitrekenen. 15 Euro voor 4 uur of minder jureren en 28 cent per km. Jury's kunnen niet zomaar zelf een bedrag gaan vragen.
). Ik rond altijd naar boven af op hele euro's, omdat we geen kleingeld in kas hebben meestal. En het is makkelijker rekenen aan het eind van de dag voor het secretariaat.judithh schreef:Ik ben ook nooit zo blij met klaarliggende enveloppen...zoals gezegt moet je vaak een schrijfer ophalen, er kunnen omleidingen zijn..
Het aantal gereden kilometers kan altijd afwijken.
Moet er wel bij zeggen dat het niet vaak voorkomt.

)
jury schreef:Inderdaad, ga wel om pampers vragen!
En waarom nu, vraag je je af, want je kan letterlijk voor hetzelfde geld (op reiskosten na) een 4e jury regelen en dan kan iederen wat minder jureren.
Ik ben benieuwd wat ze daar zo op zeggen.
Fitzroy schreef:Mijn ervaring is dat als je er wel wat van zegt, je als lastig ervaren wordt en niet meer gevraagd wordt. Niet dat ik daar mee zit, maar het valt mij wel op. Ik geef nl. wel tegengas, maar dat wordt niet in dank afgenomen.
rhijnauwen schreef:Of er wordt gezegd dat je de eerste bent die er mee komt![]()
Ik geef het nu direct aan wanneer ik gebeld word of ik wil komen jureren, dat helpt ook!