Nope ik zou vandaag gaan ECHTER mijn vriend is werkeloos thuis komen te zitten begin van de maand, faillissement. Doordat we niet weten wanneer we een voorschot op zijn salaris kunnen verwachten, heb ik besloten geen onnodig geld aan benzine uit te geven en de kosten van de bijscholing te besparen vind het wel jammer maar misschien heb ik wel niets gemist
Hoe laat begint het eigenlijk morgen, en hoe laat is het afgelopen?
Tilmar
Geplaatst: 28-12-09 19:52
Ik ben vandaag geweest! Het begon om 10 uur en was om 15.45 afgelopen. Het was erg leerzaam, beter als vorig jaar (en minder koud..). Niet zo leuk om teveel te verklappen, maar het ging over allround rijden. Hele verschillende combinaties in de ring. Was in ieder geval leuker dan die top-combinaties van vorig jaar met die pavo-cup paarden.
Ik ben er ook al een poosje weer, heb eerst effe mijn eigen paardje gereden.
Vond het erg leerzaam, leuke combinaties in de ring en veel interactie. Wim Bonhof vond ik persoonlijk erg fijn lesgeven en erg duidelijk, diegene die 's ochtends les gaf was veels te soft, vooral voor eigen kinderen en bleef maar een beetje doordrammen dat zijn zoon zo geweldige "zit" had, Wim had erg veel commentaar op zijn houding, meerdere malen eigenlijk......
Heb in ieder geval weer een bult geleerd, ik ga volgend jaar wel weer
Allround. Verschillende combi's van beginner tot Z, erg leerzaam en leuk. Las hierboven dat ze vorig jaar allemaal pavo-cup paarden in de ring hadden, dat was vandaag absoluut niet zo.
Is niet verplicht, bij ons heeft ook maar de helft een uitnodiging gehad hoorde ik vandaag. Bel anders met de KNHS, die kan je meer duidelijkheid geven
Ik ben gister ook geweest. Vond het heel leerzaam. Wim vond ik persoonlijk ook fijner. Had mee interactie met degene op de tribune. Voor Edwin was het wel de eerste keer. Volgend jaar wil ik ook zeker weer gaan!
ik ben vandaag geweest.. vond inderdaad dat hij op zijn eigen kinder lang bleef door praten over hoe goed ze wel niet waren en vooral zijn zoon.. maar zijn zoon is er met de springles toch 2x afgevallen doordat hij wat lichter moest gaan zitten ipv zo te drukken na de sprong..
vond dit jaar inderdaad stuk leuker en warmer dan vorig jaar..
Ik ben vandaag ook geweest, ik vond het wel een leuke dag. Wat ik wel jammer vond is dat de dressuurles sochtends werd gegeven aan spring/allround combinaties in plaats van echte dressuurcombinaties (muv 1 leuke dressuurpony). Ik vond de instructeur echt wel goede dingen aanreiken, maar hij sloeg af en toe de plank ook volledig mis (verzamelen dmv been geven).
Springles vond ik wel erg leuk smiddags en Wim Bonhof bracht het ook erg leuk. Natuurlijk was het wel sneu voor de jongen die er twee keer af viel, maar we hebben er met z'n allen er hartelijk om gelachen en hij zelf vond het ook grappig (evenals Wim). Toch echt heel knap dat hij zo rondstuurt na een half jaartje les (ook al heeft hij fijne begeleiding en goede paarden onder zn kont).
lucifertje
Geplaatst: 29-12-09 21:19
kaatje sterker nog, hij rijd pas 6mnd waarvan 2 springen... vind ik toch behoorlijk knap Ik doe het hem niet na terwijl ik heel wat langer rij
edit ik zie nu pas dat je edwin bedoelt en niet zijn zoon?
Maar van mij ook bewondering dat zijn zoon met 6 maand al zo goed rijd. Jammer dat ie er vandaag 2 keer af is gevallen
Revanches
Geplaatst: 29-12-09 22:21
Welk paard had mark vanmiddag bij zich dan met springen? Bijzonder dat hij er vanmiddag 2x afviel...
Ik was gister geweest, en vond de ochtend,dressuurles, eigenlijk een aanfluiting. En van de middag heb ik wel heel veel opgestoken. Wat hier al eerder genoemd werd, Wim had meer interactie met de tribune en hij legde goed duidelijk uit. Hij wist waar die mee bezig was.
Dressuur vond ik niet zo interessant. Ik vond die 5 tempo's wel duidelijk omschreven.
Had voor mij een vreselijke vrouw zitten. Ik heb redelijk lange benen en zat met mijn knieen 'in' de rand van de stoel. Mevrouw ploft neer in de stoel en ramt nog ff lekker die stoel in mijn knieen waarop ik zeg, auwwww. Kijkt ze om en zeg ik, sorry maar u drukte de stoel in mijn knien. Keek ze me aan of ik gek was geworden. Zat ook de hele tijd te draaien en te wiebelen en te ouwehoeren met der buurvrouw!! Vreselijk!!