Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Suzanne37 schreef:17 combinaties is niet zoveel dus ze had gewoon moeten wachten tot de pauze en dan een sigaret roken en daarna weer verder met jureren.
Vind het echt niet kunnen dat een jury in functie rookt. Een ruiter gaat toch ook niet met een peuk in zijn/haar mond de proef rijden.
asjemenou schreef:L_Ilse_L schreef:Het enige wat ik dan anders zou doen is die schrijfster op laten schuiven als die er last van heeft.
Jury hokjes zijn niet zo groot. De schrijfster kon moeilijk buiten gaan staan.
Montreux schreef:Volg het niet meer hoor. Dacht dat de jury daar was gaan zitten om de schrijfster te ontzien van haar gerook. Heb het denk ik verkeerd begrepen dan.
Trieske_ schreef:laatste wedstrijd waar ik heb geschreven, wilde de jury ook roken in de auto (ze had nl gezien in de ochtend dat ik ook rookte)
Nu was dit op voor mij bekend terrein en kende ik de eigenaar van de auto waar ik in zat....heb het haar toch afgeraden hoor...vind het voor een ander die niet rookt ook niet smakelijk om in zijn auto te gaan paffen....
Gewoon netjes wachten op de pauze.....
Jury die naast de AC lijn gaat zitten om te roken vind ik dan ook zeker slecht en zou ook een klacht in dienen bij organisatie en knhs.