Juryplatform.nl

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 14:57

miep1979 schreef:
Wat ik tevens een groot nadeel vind, ik ontvang heel vaak mails met het verzoek of ik kan jureren op een bepaalde dag.
Dit vragen ze niet alleen aan mij, ook nog aan tig anderen.
Dus wat krijg je al, ik kijk na of ik beschikbaar ben, reserveer tijd vrij, mail dat ik beschikbaar ben en alle gegevens, krijg je vervolgens een paar dagen later een mail dat het niet meer nodig is :?

Bovenstaande is me nu ook al een paar keer gebeurt, erg vervelend!
Helemaal omdat ik toch altijd dezelfde dag nog reageer...

Lastige aan juryplatform is dat niet op regio/woonplaats gezocht kan worden.
Nu hoef ik gelukkig zelden een vervanger te regelen maar dit is denk ik wel de rede dat verenigingen sneller bij de knhs gaan zoeken aangezien dat wel op woonplaats kan.
En het onderling contact tussen juryleden moet vrijgegeven worden, is mijn mening.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 13:04

Ik houd die agenda bewust niet bij.

Voor een flink aantal organisaties ben ik namelijk "bezet/heb geen zin" terwijl ik voor andere organisaties wel beschikbaar ben, of zelf een plaatsje vrij maak.
Zo werkt dat bij mij.

Ik heb teveel poedersuiker georganiseerde concoursen meegemaakt. Op elk niveau. Die zoeken maar lekker een ander.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:18

CGJ12 schreef:
Ik houd die agenda bewust niet bij.

Voor een flink aantal organisaties ben ik namelijk "bezet/heb geen zin" terwijl ik voor andere organisaties wel beschikbaar ben, of zelf een plaatsje vrij maak.
Zo werkt dat bij mij.

Ik heb teveel poedersuiker georganiseerde concoursen meegemaakt. Op elk niveau. Die zoeken maar lekker een ander.

Precies, dat bedoelde ik ook.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 11:46

Ik maak ook regelmatig gebruik van juryplatform om voor onze wedstrijden een jurylid te zoeken. Ik doe dat persoonlijk ook liever dan dat ik een telefoon pak, nadeel vind ik (eerder ook al genoemd), dat sommige juryleden niet de moeite nemen om een mail terug te sturen. Ik schrijf per dagdeel maar 1 jurylid tegelijk aan om dubbelboekingen te voorkomen, dus een snelle reactie is erg fijn, des te sneller kan ik op zoek naar een ander jurylid als er een afwijzing komt. Vanuit de vereniging sturen we ook altijd nog een extra bevestigingsbrief (post of mail) naar het geboekte jurylid.

Qua gebruik irriteer ik me er aan dat als ik een jurylid aanklik ik vervolgens niet meer terug kom op de site met geselecteerde juryleden.

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 12:25

_10_ schreef:
miep1979 schreef:
Wat ik tevens een groot nadeel vind, ik ontvang heel vaak mails met het verzoek of ik kan jureren op een bepaalde dag.
Dus wat krijg je al, ik kijk na of ik beschikbaar ben, reserveer tijd vrij, mail dat ik beschikbaar ben en alle gegevens, krijg je vervolgens een paar dagen later een mail dat het niet meer nodig is :?

Heel herkenbaar, is inderdaad vervelend!

Ik houd me agenda wel bij, af en toe komt er wel eens een aanvraag binnen.

Mijn ervaring is dat als ze je eenmaal kennen de verenigingen zelf een lijst hebben en je erop zetten (of bewust eraf ;) ) en je op die manier via mail of telefoon benaderen.

Mystique94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:43

_10_ schreef:
miep1979 schreef:

Mij ook!! Ik reageer ook meestal de dag zelf nog terug. Ben inmiddels wel gestopt met de afspraak gelijk in mijn agenda te zetten.
Ik mail terug dat ik kan en dat ik een bevestiging terug wil hebben dat ik moet komen, krijg ik die niet terug is het jammer maar dan ben ik er gewoon niet.