Is dit dan HET alternatief v. ZEER GOEDKOPE INSTRUCTIE-SET?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Re: Is dit dan HET alternatief v. ZEER GOEDKOPE INSTRUCTIE-SET?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 12:51

Je kunt ook voor 5 euro een Prepay kaartje bijkopen en die in een "oude" 3310 zetten ofzo die je nog hebt liggen.
Die geeft je voor de les aan je instructeur en dat nr zet je in je Vodafone -onder ons groep.
Voor €10,- per maand kun je dan helemaal "gratis" bellen, met nóg 2 andere nummers in je groep.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 13:23

Vodafone "onder ons" ben ik nog niet van op de hoogte maar moet ik als ik het zo lees her en der, ook maar eens bekijken.
Wat voor tarieven hanteren zij?
Betaal je per maand zoals Blox?
Is een Nokia 3310 compatible met een fijn zittende headset? (met eventueel microfoon) ?
Microfoon voor de ruiter of amazone is ook handig want dan kan je instructeur checken of jij je ademhaling wel goed benut :D

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 20:08

Downhill schreef:
Vandaar dat ik het maar laat lezen door Bokkers en hoop ik op ervaringen te kunnen lezen, zolang ik het zelf nog niet heb gedaan, Wake-up :-)

Silly, de oortjes waar jij het over hebt.
Hoe heten deze?
Wat is de inhoud van de set? (zender, ontvanger, etc)
Waar heb jij ze gezien voor 35,00? :-)

http://www.conrad.nl
Die verkopen ook dat soort communicatiemiddelen.

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 20:13

Hardstikke leuk bedacht...
Maar heb je dr over nagedacht dat het geld kost om een blox te activeren?*is in dit geval hetzelfde geloof ik*
Dan kost het én 10 euro(p.m) om je blox te activeren plús dan die euro per uur...

Opzich zijn het de kosten niet, maar ik geloof best dat er instructeurs zijn die dan liever een paar keelsnoepjes kopen ;)

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 21:27

Ga zo daar eens kijken Revanches, bedankt voor je tip!

Blox activeren kost ook geld inderdaad Clauwtje. :-)
Maar in verhouding blijft het goedkoper en het geluid blijft scherp. De investering van een Sennheiser is in 1 klap een paar honderd euro en op deze wijze is het een heel stuk goedkoper qua investering.
Keelsnoepjes is ook een goed alternatief, hahaha! ;-)

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:29

Ik heb het wel eens geprobeerd op wedstrijd, maar het was niet zo'n succes, had geen ontvangst in de binnenbak.
Zo'n set is idd wel duur.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:20

Ik van Alecto een set, bij de Formido vandaan. De oortjes en het microfoontje erbij zoeken was nog het meeste werk en het duurste, maar was in totaal denk ik €90 euro kwijt. 2 ontvangers/zenders, oortje, microfoontje en opladers. Bereik is super, weinig ruis (het is geen Sennheiser natuurlijk), gaan met gemak paar uur achter elkaar mee.

Enige nadeel is dat ze er niet voor gemaakt zijn continue op spreken te staan, en elke keer knopje in en uitdrukken is niet zo prettig voor de ruiter (die hoort dan elke keer een klik), dus ik ben heel creatief bezig geweest met klein houtblokje en elastiek, omdat knopje ingedrukt te houden :Y). Dat werkt eigenlijk wel heel prima!