Wie gebruikt er een headset bij instructie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Marianne

Re: Wie gebruikt er een headset bij instructie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 11:21

Bij ons op stal krijgt er iemand zo les, en als buitenstaander is het bár irritant. Omdat je niets hoort wat degene die les krijgt moet doen, kun je slecht rekening houden met diegene.

Ik hoop dat de meeste mensen toch maar op de ouderwetse scheeuwmanier blijven rijden :D

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 11:34

_Marianne schreef:
Ik hoop dat de meeste mensen toch maar op de ouderwetse scheeuwmanier blijven rijden :D

Bij ons op stal staan er in de bak af en toe 3 instuctrices tegen elkaar op te schreeuwen :roll: Nee, da's lekker ontspannen :+

Ik krijg ook les met oortje, mijn instructrice heeft zo'n ding aangeschaft nadat ze - heel hip - een poliep opgelopen had :D
Ik vind het ideaal, komt veel directer aan, je verstaat het gewoon stukken beter. Laat die andere 3 dan maar lekker schreeuwen, daar heb ik dan veel minder last van ;)

HT2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:41

_Marianne schreef:
Bij ons op stal krijgt er iemand zo les, en als buitenstaander is het bár irritant. Omdat je niets hoort wat degene die les krijgt moet doen, kun je slecht rekening houden met diegene.

Dat is bij 1 les uur wel te doen, bij het 2e uur slaat mijn stem veelal al over. Helemaal als ik buiten les geef of wanneer de lesser zo geconcentreerd is dat deze mij niet hoort.

Ikzelf vind het prettiger om les te krijgen met een oortje in en ook om het te geven. De club waar ik les geef hebben een geluidsinstallatie zodat je het in de baan hoort, terwijl ik in een microfoon spreek. Ook erg fijn voor je stem.