Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
belle1 schreef:Ik ben 14 en mijn dressuurinstuctrice is 24. Ik vind eigenlijk dat het verschil in leeftijd niet echt heel veel uit hoeft te maken.

itsmi schreef:Pikeur: Ben het volledig met je eens! Ik had dat dus ook, dat een 16 jarige mij les wilde geven. Maar daar ben ik snel mee gestopt, want wat voor ervaring heeft zij?? Ze had geen diploma, niet veel wedstrijdervaring. Enige was dat ze bezig was voor dr diploma... Ze kan vast fantastisch rijden, anders had ze geen les mogen geven. Maar ik vind het toh niet fijn!
als ze nou 16 was geweest, en bij wijze van Grand Prix reed, dan was het vast iets anders, niet? El_vis schreef:itsmi schreef:Pikeur: Ben het volledig met je eens! Ik had dat dus ook, dat een 16 jarige mij les wilde geven. Maar daar ben ik snel mee gestopt, want wat voor ervaring heeft zij?? Ze had geen diploma, niet veel wedstrijdervaring. Enige was dat ze bezig was voor dr diploma... Ze kan vast fantastisch rijden, anders had ze geen les mogen geven. Maar ik vind het toh niet fijn!
maar dan gaat het dus toch weer om de ervaring, niet echt om de leeftijdals ze nou 16 was geweest, en bij wijze van Grand Prix reed, dan was het vast iets anders, niet?