Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

KarinvdM schreef:Ze had bij zes maal een één gehad, misschien voor de voltes nog een twee omdat ze wel een volte maakte. Als ze niet durft te galopperen gaat ze daar thuis eerst maar eens op oefenen.
Het cijfer voor de galop is inderdaad ook een lastige.
Ik ben benieuwd naar jouw punten.
sjorsie schreef:tsja vonden ze niet leuk natuurlijk maar meer is het ook gewoon niet, snap niet dat instructie en ouders niet meer nadenken voordat ze zo'n meisje weer op wedstrijd laten gaan.
KarinvdM schreef:mamabird schreef:Maar wat geef je dan als iemand het wel probeert, maar waar de pony bijvoorbeeld ontezttend gaat staken?
Ja, die krijgt inderdaad ook die 2...
Ik vind het moeilijk, zeker als het jonge kinderen betreft.
mamabird schreef:sjorsie schreef:tsja vonden ze niet leuk natuurlijk maar meer is het ook gewoon niet, snap niet dat instructie en ouders niet meer nadenken voordat ze zo'n meisje weer op wedstrijd laten gaan.
Precies!! Vond het ook zo sneu voor haar.... Ik zie ook liever een gezellige proef, los van het feit of het ook daadwerkelijk goed gaat. Maar had wel het idee dat de vader haar angst ontkende, wat het nog moeilijker voor zo'n meisje maakt