Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Storm76 schreef:Ik lees dat iedereen zich zowat altijd bij de jury meld... jammer dat jullie dan niet bij mij in de ring rijden...
ik moet altijd maar gokken of ik de juist combinatie in de ring heb, meestal check ik de startkaart even (kleur paard en naam vader zegt vaak genoeg). Ik zou juist willen dat iedereen zich even komt melden, buiten én binnen.
Urielle schreef:Bij de B en L begin ik op de verkeerde hand, meld me aan, rij ik nog wat rondjes als ik de tijd krijg en op het sein van de jury ga ik van hand veranderen, de goede kant op om aan te geven dat ik inderdaad met de proef ga beginnen.
Storm76 schreef:Dat bedanken voor het jureren is ook heel plaats gebonden volgens mij... Ik ben nog nooit bedankt, en als ze me zouden komen bedanken zou ik raar opkijken, verwachten ze een wp of zoiets?
Ik ga over 3 weken verhuizen naar brabant, regio Loonse en Drunense duinen, wordt daar wel bedankt? En vraagt men daar om commentaar na een proefje?