Ik heb ook nog niets ontvangen over bijscholingen, heb alleen het nieuwe Algemeen Wedstrijdreglement en de veranderingen in het Dressuurreglement op een inlegvel ontvangen.
NIemand heeft volgens mij nog iets ontvangen. Ik had de KNHS gemaild omdat ik sterk het vermoeden had dat ze voor dat soort dingen nog mijn oude adres gebruikten, maar dat was niet zo. Ze hebben simpelweg nog niets verstuurd, mijn vriendinnen (ook jury) hebben ook niets binnen gekregen. Beetje raar dat wel!
Alanta
Geplaatst: 28-04-09 22:24
Nou dan zullen we het vanzelf wel horen, nog maar ff afwachten
TessaB
Geplaatst: 04-05-09 18:32
ff afwachten duurt voor mij wel heel lang! Zolang ik namelijk geen bijscholing mee heb gemaakt, behoud ik mijn non-actief status als jurylid (vanwege mijn werk kon ik vorig jaar niet naar Nederland komen). Op mijn e-mails wordt vanuit de KNHS niet gereageerd. Tijd voor een belletje... Ik vind het heel positief dat ze aanpassingen willen maken betreffende het jurysysteem, maar ik vind het erg jammer dat ze ons niet volledig inlichten. Voor mij is het een heel vervelende situatie. Dat wordt extra pittig om weer in de routine van het jureren te komen.
Had je voor de cursus ook al de allernieuwste versie van het Algemeen Wedstrijdreglement dan, TeeGee? Die met de regels die ingaan per 1 april 2009?
Vind het wel erg netjes van de KNHS dat ze alle officials de reglementen gewoon toestuurt wanneer ze die op jouw functie van toepassing zijnde veranderd hebben.
TeeGee
Geplaatst: 07-05-09 11:56
Ja, de 2009 versie. En van dressuur de 2007 met inlegvel.
Ja heel netjes, maar vind het zonde van de boekjes
In dit geval wel ja, omdat je ze al had. Maar volgend jaar is het wel handig dat je ze weer toegestuurd krijgt Kun je er geen bevriende wedstrijdruiter blij mee maken?
Ik had ze trouwens voor mijn cursus uitgeprint (uit laten printen door mijn vader) en in een mapje gestopt, had geen zin om ze te bestellen.
Kan er vast wel iemand blij mee maken, anders zet ik ze hier wel op bokt
Ik vond een boekje leuker dus toen maar besteld.
TessaB
Geplaatst: 08-05-09 12:59
De KNHS heb ik gebeld. De uitnodigingen moeten inderdaad nog verstuurd worden, en dat zal waarschijnlijk na de zomer zijn. Al hun zoveel-duizend officials informeren zou een beetje te omslachtig zijn.
Tot dan moet ik helaas ook wachten om mijn status weer op actief te stellen... Er werd nog wel gevraagd of ik een mailtje kon sturen. Na even nazoeken bleek ze er inderdaad al meerdere ontvangen te hebben.