. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Roos_s schreef:een 10!! nog nooit ookal is alles zo netjes en verzorgt..... zelfs al eens dat kennis in dezelfde ring het paard niet eens ingevlochten had en ik alles voor elkaar dat diegene een 8 had en ik een 7.... nou daar zakt mij de broek van af hoor!!!
dat blokje waarmee je wat weg kan poetsen kun je halen bij ruitersportzaak en geloof ook welkoop... is grijs rechthoekig blok
Ik kan hier in de regio zo snel maar 1 jurylid opnoemen die "bijna standaard" een 9 geeft. Ik hoor in dit geval bij de "zeldzame" juryleden die TS een 8 geeft
Tizzy1 schreef:Geloof me maar, in de regio waar TS rijd word er standaard een 8 gegeven, met enkele uitzonderingen die weigeren boven een 7 te geven.Ik kan hier in de regio zo snel maar 1 jurylid opnoemen die "bijna standaard" een 9 geeft. Ik hoor in dit geval bij de "zeldzame" juryleden die TS een 8 geeft
kaatje77 schreef:En nee, ik ga niet onnodig zijn voeten wassen als het vriest, dan maar vieze voeten en lagere punten.
Tizzy1 schreef:Heb die groene spuitbus van Equistar ook wel, van het zomer meerdere malen na het wassen nog opgespoten, werkt op zich wel, maar.... wat dan als je paard zoals de mijne tig keer zn voeten onderpoept?Dan kan ik wassen wat ik wil (blijf toch wel trouw wassen ook al weet ik dat het weinig nut heeft
) maar die poep zit er dan helaas toch echt wel op... (onder het losrijden poept ze nl ook nog een paar keer)
Hier in de regio is een 8 eigenlijk standaard voor de verzorging, maar er zijn hier zeker ook een aantal juryleden die never nooit hoger dan een 7 geven.
@Brennie75, wat is dat voor een blokje om het geel mee weg te poetsen?
Talkpoeder wil ik ook nog gaan proberen trouwens!
Annemiekbram schreef:dat is zo'n blokje voor de haren er uit te halen toch?
Ik krijg meestal ook een 8...of ik nou uren m'n best doe of het even snel afraffel...krijg altijd een 8. Heb 1 x een 9 gehad..
@Tizzy1, ben wel een beetje nieuwsgierig wie je bent
maar ik gebruik hem voor de vlekken! ahha
kaatje77 schreef:Ja hoor bestaat echt wel.
Tizzy1 schreef:kaatje77 schreef:Ja hoor bestaat echt wel.
Tuuuurlijk...![]()

kaatje77 schreef:Goh, je bent online, waarom beantwoord je mijn pm niet?
Anderen willen ook wel weten wie je bent.
Vind je reactie een beetje overdreven hoor.....
Of moet ik het opvatten onder het kopje "......."
...
Ik vertel gewoon wat ik krijg en in jouw ogen kan dat niet?
Naar aanleiding van je clowntje en slaapkoppie, misschien de volgende keer als je jureert eens beter opletten hoe iedereen eruit ziet.
Tja heb het maar geedit.
dat AL mijn collega juryleden die niet standaard een 9 of 10 geven beter op moeten letten, niet echt aardig of wel?Citaat:Naar aanleiding van je clowntje en slaapkoppie, misschien de volgende keer als je jureert eens beter opletten hoe iedereen eruit ziet.
Tizzy1 schreef:@engelina; dat is wel vreemd. Bij mij zou dit een punt verschil opleveren tussen jou en die andere combi, waarbij de ingevlochten combi hoger zou scoren (wel afhankelijk hoe het paard is ingevlochten, slordig of netjes).