Manier van rijden in M1 proef

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nen

Re: Manier van rijden in M1 proef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 10:24

Ligt een beetje aan het beeld. Wanneer ik een M1-combinatie in de ring krijg die op zich een nette proef rijdt, maar de hele tijd aan de voorkant de neus eruit duwt, dan neem ik dit zeker mee in de punten. Betekent namelijk dat je paard nog niet gesloten genoeg is en dat de aanleuning niet voor elkaar is. Kan dan wel een leuke proef zijn, maar in de M1 moet je paard toch echt technisch voor elkaar zijn.

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 13:44

Ik zal nog een laatste post doen in dit topic; maar ik had gevraagd om een slotje. Ik heb uitgevonden wat er mis gaat. Thuis rijd is echt super; echt gedurfd gas erop netjes rond; maar dit durf ik dus niet in mijn proef; ik ben bang dat er iets fout gaat; ik ga voorin mijn zadel staan; laat hem helemaal los aan de voorkant; het gaat gewoon helemaal mis; en het losrijden gaat ook héél lekker; het is technisch in orde; maar het lukt niet om het in de proef te laten zien; door een mix van vanalles. 't Is dus ook niet een geval van oefen thuis nog even door ofzo; het moet echt door wedstrijd ervaring gaan lukken! Lachen
Liefs

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:42

Fijn dat je er achter bent waar het aan ligt en nu inmiddels toch hebt gezien dat het antwoord ook al in het topic stond.
Toch nog even dit: ietsjes dankvoller mag ook wel naar de mensen die de moeite nemen je vraag te beantwoorden. Ze zijn dit namelijk niet verplicht he. Knipoog Iedereen zit hier toch wel voor zijn plezier. Lachen
Slotjes worden niet geplaatst omdat de TS het topic niet meer interessant vindt om open te houden, discussieren mag altijd en kan nog leerzaam voor anderen zijn. Knipoog

Veel succes op je komende wedstrijden!

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 14:46

Het spijt me als ik onaardig heb gedaan; dit was niet mijn bedoeling;
Dankje NeonLight! Lachen

MiSzNiTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:48

maar hoe heb je zaterdag gereden dan, want je zei dat je dan weer een wedstrijd had ben er wel benieuwd na.

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 14:54

Weer hetzelfde verhaal; ik ging voorover zitten van de zenuwen en deed er niks meer aan; slechte concentratie die ik overigens de vorige keer wel goed had. 171 punten Knipoog

MiSzNiTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:55

ok zonde dus de volgende keer op je kont zitten

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 14:57

Volgende wedstrijd is de volgende selectie; dus ga er weer volop tegenaan