Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lante schreef:Als ik naar de uitslagen kijk is het niet zo dat het verliespunten regent in de M2 volgens mij (toch)? Zo nu en dan eens één of twee verliespunten, maar dat is nog redelijk volgens mij. Volgens mij heb je de laatste jaren wel iets sneller een verliespunt als voorheen in de oude puntenregeling, al is het mij gelukkig nog altijd bespaard gebleven. Ik vind de M2 ook echt wel weer pittiger dan de M1. Je paard moet toch wel redelijk bevestigd zijn en dus een constant en prettig beeld geven, in de M1 moet het begin er zijn, dat is wel weer anders rijden en je kunt je nog wel eens een foutje permiteren. Ik vind het terecht dat je degradeert als je 10 verliespunten rijdt, maar als je dan gedegradeerd bent, hoeveel punten moet je dan weer halen in de vorige klasse om weer te mogen promoveren?
Ik vind het niet erg dat het wat strenger is geworden, Ik vond een paar jaar geleden (en soms nu ook nog wel) de kwaliteit van de Z proeven soms ook echt niet ok en ik denk dat dat nu straks wel zal verbeteren.
SelenaV schreef:Inderdaad! Het is echt verschrikkelijk!
Ik starte ook in de klasse M2!
Andere proef had ik 177.
Beiden gingen niet echt lekker!
Ben gewoon anders gewend.
Ze is er ook niet echt aan toe. Puntjes moeten nog op de i!
Maar een minpunt?????
Karoliefje_ schreef:Ik kan niet geloven dat je een verliespunt rijdt als je een gewone proef zonder rare fratsen rijdt! Dan moet je je paard wel héel erg beroerd slecht voor elkaar hebben
Karoliefje_ schreef:Ik kan niet geloven dat je een verliespunt rijdt als je een gewone proef zonder rare fratsen rijdt! Dan moet je je paard wel héel erg beroerd slecht voor elkaar hebben

En dan heb ik niet eens een paard met zesjesbewegingen...
Dat geldt overigens voor alle oefeningen die gevraagd worden van BB tot GP niveau.
jarrah schreef:Ik zal nu wel half bokt over me heen krijgen als ik dit zeg, maar ik kan me er eigenlijk wel in vinden!
Ik vind het niveau wat er over het algemeen in klasses loopt echt baggerslecht! Ok, de figuren worden misschien netjes van a- naar b- gereden, maar van balans, rechtgerichtheid, ontspanning en noem maar op is in veel gevallen weinig te merken! En juist die punten mogen van mij keihard afgestraft worden!
daffodil schreef:"Helaas" bestaat wedstrijd rijden toch ook uit het van a naar b rijden, en daar krijg je dus ook gewoon je punten voor. Ik weet niet wat voor niveau je zelf hebt of dat je wellicht ook jureert maar neem van mij aan dat als je dat doet, je niet altijd zo zwartwit kunt redeneren als jij dat nu doet.
) in elkaar getrokken is wordt dan even gemakshalve vergeten lijkt het.
)...