Dressuur heb ik ook van Judith gehad en later van Sandra Wolterink.
Ojah SGW van Dienke Bakhuis.
Wat het allemaal moest kosten echt geen idee.... Mams betaalde altijd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
erg he..
Cyruss_ schreef:Ojah SGW van Dienke Bakhuis.
;) 
Moest altijd wel lachen om haar verhalen..
BuenaVista schreef:Cyruss_ schreef:Ojah SGW van Dienke Bakhuis.
Goh wie is dat toch![]()
;)
Juventus schreef:of Sandra Wolterink?
Cyruss_ schreef:Juventus schreef:of Sandra Wolterink?
Sandra was ik nooit zo kapot van. Mja ik had dan ook geen dressuurpaardje..
Ook toen ik een tijdje voor mensen reed, omdat zij een beetje problemen met hun paarden, kreeg het jongste dochtertje eerder les van haar. Dit ging alleen totaal niet vlekkeloos en het leek er ook op alsof Sandra het niet vlot genoeg ging (geen gedult dus). Ze wou te veel in één keer. Maarja misschien komt dat ook door een leeftijds verschil en natuurlijk de ervaring. Nu gaat het hardstikke goed trouwes tussen die combinatie. Ze doen het rustig aan, maar dat geeft niet.
Ik zelf heb er verder nooit problemen mee gehad. Was al blij dat ze tijd en energie in mij stak, aan gezien het niet altijd makkelijk was met mijn racemonster
(of zie ik dat nou verkeerd). Manier van lesgeven lijkt me dan hetzelfde. Ben zelf helemaal geen dressuurruiter
vind het alleen maar leuk als het goed gaat
haha Maar ken haar eigenlijk helemaal niet...AprilSchat schreef:Iemand misschien ervaring met Bea Aalbers?
Ik heb gehoord dat zij ook heel fijn les geeft, maar ik zou ook wel graag willen weten wat ze per uur vraagt..