Ik zit nog te wachten op de uitslag en inderdaad, wat MargrietJonk al zegt, zo voelde ik me ook hoor, ik zal ook zeker niet verder gaan, vind het mooi zo.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ga straks oefenen. Hopelijk springt het beestje en houden we het nog een beetje droog.
Dat is balen, welke deed je?
kaatje77 schreef:Jee meisDat is balen, welke deed je?
oosterhoff schreef:kaatje77 schreef:Jee meisDat is balen, welke deed je?
instructeur 2
ik wil er niet verder over uitwijden op een open forum. Denk dat dat niet zo verstandig is. Ik kan wel aangeven dat ik in mijn werkende leven fulltime aan het lesgeven ben en dit al enkele jaren met succes doe.
Ben gezakt op het lesgeven en op het springen.

oosterhoff schreef:helemaal niets te bevriezen. Ik wist zeker dat ik was geslaagt! En met mij mijn mede cursisten. Als er iemand geslaagt zou zijn dan was ik het.
Ik heb gewoon les gegeven zoals ik dat normaal ook doe. Een van de mensen die ik les gaf heeft zelfs aangegeven dat ze nog nooit zo fijn les had gehad en dat ik instructeur 3 maar over moest slaan.
Vandaar dat het extra zuur is. Dit raakt kant nog wal. Ik geef al les vanaf dat ik 14 jaar ben (eerst zeilen en roeien op hoog niveau) en nu dus al jaren paardrijles (ben 27 jaar).
De laatste woorden zijn hier nog niet over gezegt. Ik heb de hele nacht wakker gelegen omdat ik er werkelijk geen snars van snap.
Ik krijg pas donderdag mijn protocollen maar misschien ga ik ze vandaag wel proberen op te halen. wellicht dat ik dan vanacht wel kan slapen
terorita schreef:3 van de 14 gelaagd voor alle onderdelen.
1 geslaagd maar gezakt op parcours springen.kortom schrikbarend laag!
Ging erg goed.
Replay schreef:Erg he, die nerveuze mensen! Wil toch vaak wel zeggen dat ze al een voorgevoel hebben, ook al hebben ze nog niet gereden!
Bij mijn niveau 2 groepje zaten er ook een heel stel hoor, niet gek door laten maken, je moet het zelf doen en als jij rustig bent/blijft loopt je paard ook "normaal".
Replay schreef:Ja, maar ik vraag mij altijd af hoe zulke dan les kunnen geven terwijl straks misschien alle ouders van de kinderen in de les langs de bak staan te kijken. Als je faalangst hebt, gaat dat volgens mij ook niet lukken!
Replay schreef:Ja, maar ik vraag mij altijd af hoe zulke dan les kunnen geven terwijl straks misschien alle ouders van de kinderen in de les langs de bak staan te kijken. Als je faalangst hebt, gaat dat volgens mij ook niet lukken!