Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
juval schreef:de jury stapte vanmiddag uit de auto en vroeg of mijn paardje drachtig was ...... terwijl ze dus best een stuk al is afgevallen, en ik juist vind dat ze meer gestroomlijnd gaat worden.
verder was het een drama-wedstrijd vandaag, dus ik wil het er niet meer over hebben. Maar die opmerking vond ik wel jammer.
asjemenou schreef:Ben ik even blij dat ik alleen maar paarden met wereldberoemde vaders heb gehad.
Aan de punten te oordelen kent echt elke jury Fuchberger en Quicksilver.
bonnielau schreef:asjemenou schreef:Ben ik even blij dat ik alleen maar paarden met wereldberoemde vaders heb gehad.
Aan de punten te oordelen kent echt elke jury Fuchberger en Quicksilver.
Ik ben ook erg blij dat mijn pony tussen de paarden gelukkig wel de wereldberoemde hengst Onbekend als vader heeft, anders zouden de jury's ons denk ik ook geen punten geven.
Sizzy schreef:juval schreef:de jury stapte vanmiddag uit de auto en vroeg of mijn paardje drachtig was ...... terwijl ze dus best een stuk al is afgevallen, en ik juist vind dat ze meer gestroomlijnd gaat worden.
verder was het een drama-wedstrijd vandaag, dus ik wil het er niet meer over hebben. Maar die opmerking vond ik wel jammer.
Ik heb die opmerking ook wel eens gehadalleen is de mijne een ruin
hahaha, moest er zelf ook wel erg om lachen, de jury ook gelukkig. Was toen in de proef wel 1e, blijkbaar hield ze van drachtige ruinen
row_bow schreef:Pony gaf een keer een bok tijdens het aanspringen in de galop.
Staat er op mijn protocol; pony springt scheef aan.
Terwijl het toch écht wel duidelijk was dat ze bokte.
(Ik voelde m tenminste wel)
lizzyke15 schreef:(bij een simpel fnrs f-wedstrijdje) op het eide was het 'in vrije stap de bak verlaten' er stond bij mij achter geschreven: 'gedronken..?', ik snap hem eerlijk gezegt nogsteeds niet, ik dacht niks verkeerds te doen
(of is dat het juist..?
)
Uums schreef:lizzyke15 schreef:(bij een simpel fnrs f-wedstrijdje) op het eide was het 'in vrije stap de bak verlaten' er stond bij mij achter geschreven: 'gedronken..?', ik snap hem eerlijk gezegt nogsteeds niet, ik dacht niks verkeerds te doen
(of is dat het juist..?
)
Hoe rechtgericht ging je pony toen precies?
beestenfreak schreef:ik moest in me eerste proefje ook "in vrije stap de rijbaan verlaten" ging daarboven het luikje van de juri open en toen ging me paardje ervandoor
juval schreef:de jury stapte vanmiddag uit de auto en vroeg of mijn paardje drachtig was ...... terwijl ze dus best een stuk al is afgevallen, en ik juist vind dat ze meer gestroomlijnd gaat worden.
_10_ schreef:row_bow schreef:Pony gaf een keer een bok tijdens het aanspringen in de galop.
Staat er op mijn protocol; pony springt scheef aan.
Terwijl het toch écht wel duidelijk was dat ze bokte.
(Ik voelde m tenminste wel)
Dus.... ze werd niet scheef van die bok???
Of wel??
Karoliefje_ schreef:_10_ schreef:
Dus.... ze werd niet scheef van die bok???
Of wel??
Je paard kan een klein bokje geven waardeer het aanspringen scheef lijkt.. Dan hoeft je paard nog niet scheef te zijn