dus sorry... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus sorry... oosterhoff schreef:Sibbe. Als ik jou was zou ik even bellen met de KNHS. Als de rest het al gehad heeft dan is er namelijk iets niet goed. De gehele groep krijgt het gelijk binnen de post kan hooguit 1 dagje te laat zijn (1 % kans)
Ik had niet eens examen mogen doen....
Dat was het eerste wat ze me hebben gemeld toen ik vandaag belde. Toen werd ik lichterlijk ontvlambaar. Vervolgens hebben ze aangegeven dat een van mijn PVB's nooit bij hun binnen is gekomen. Ik had bij de pvb over begeleiden bij wedstrijden vergeten het combinatienummer op te geven en heb dit later ingeleverd voor de tweede keer maar ruim voor het praktijk examen.
Hierdoor had ik niet mogen opgaan voor mijn praktijk. Maargoed ik moest het dan nog maar een keer opsturen.
Ze wilde me voordat ik alles opgestuurd had niet zeggen of ik was gezakt of geslaagt voor mijn praktijk. Beetje jammer. het is toch een fout van hún.
Dus als het goed is weet ik het morgen want vandaag heb ik alles gefaxt
en dan hun fout ook nog.
Ik heb vanavond de laatste cursusavond. Ben geblesseerd, vorige week hield ik het ook nauwelijks vol om de hele avond te staan, hopelijk gaat het nu wel goed.
Trudel.

Ik hoop dat je het de volgende keer wel haalt en dat je dan andere examinatoren hebt.
_Rijkie_ schreef:Is bij MPC toch?
Vinden ze dat zomaar goed?
had 2 totaal verschillende combinaties, eentje heel langzaam en slecht aan het been een schimmeltje, en een bruintje heel hectisch en heel ruime gangen. ben gewoon lekker les gaan geven en op het moment dat ik met wijken wilde beginnen mocht ik beginnen met springen, heb het wijken dus gelaten voor wat het was en ben 2x balkjes gelopen kruisje, van hand veranderen en toen nog eens kruisje,trudel schreef:vind het ook echt niet leuk..
heb het de hele cursus naar mijn zin gehad en nu dit ineens..
terwijl ze weet dat ik leer problemen heb..
snap van sommige mensen echt helemaal niks!!
bedankt voo rjulli ereactie!!
Examenpaard is niet rad en het leek ons niet goed om erop te gokken dat hij maandag mee kan springen. Dus op stel en sprong twee nieuwe combinaties gezocht vanavond. Ik kon geen ander paard vinden bij de combinatie die we nog over hadden, dus nu twee pony's. Moet ik wel even goed nadenken over de afstanden tussen de hindernissen, die staan voor pony's niet in het boek! Als iemand tips heeft hoor ik het graag.