Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
o_mariska_o schreef:nou ja, ethelate, ik ben er natuurlijk niet bij geweest dus ik kan niet zeggen dat dit ook voor jou geld, maar ik zie ook vaak mensen hun pony straffen terwijl het hun eigen schuld is.. dat is echt wel zielig.. vaak met weigeringen bij het springen heeft de pony het gedaan terwijl ze dan zelf schreef aansturen..
tomcat701 schreef:Zie 4 zie 8 zie 9 zie 13. Zet het er dan bij als algemene opmerking.
Wat ik wel grappig vindt is als de paarden/ponys steigeren bij het groeten dat er dan als commentaar staat.
Stond niet op 4 benen.
Melanieetjuh schreef:Zo gaat het ook bij de paarden.
Bij sommige jury's zijn schimmels een zwak punt, en zou daardoor zo je puntje minder schelen.
Ook kijken ze naar de vader van het paard. (Overigens niet alle jury's, maar het word gedaan.. Triest)
lizzb schreef:Melanieetjuh schreef:Zo gaat het ook bij de paarden.
Bij sommige jury's zijn schimmels een zwak punt, en zou daardoor zo je puntje minder schelen.
Ook kijken ze naar de vader van het paard. (Overigens niet alle jury's, maar het word gedaan.. Triest)
Dat ken ik ook, myn buurmeid heeft een gelderlander, bijna geen enkele jury vind dat een mooi paard, wat doen ze, gewoon slechte punten even, ik vind dit echt triest