knollentuin schreef:onze juf zegt ook dta we het pas 3 weken na datum zullen horen...ben benieuwd zal het echt per locatie anders zijn? dan ga ik wel vragen stellen bij de knhs waarom dat zo is.
wie is de examencommissie? zijn dat manegeeigenaren,juryleden? gewoon nieuwsgierig
Ik vind het ook maar apart dat het verschillend is per locatie. Ik denk/schat zo in dat de cursusleider dat zelf min of meer in de hand heeft. Zij of hij zal het aan de uitslag/resultaten aan het einde van de dag wel al gehoord hebben van de examen afnemers en als de cursusleider wel of geen zin heeft om het te zeggen aan het einde van de dag, zal het wel of niet gemeld worden.
De manege eigenaar zeker niet de examencommissie. Die heeft niets te maken met de cursus en verhuurd alleen zijn locatie aan de KNHS. Er komen 2 afgevaardigden vanuit Ermelo om het examen afnemen. De cursusleider zal wel input hebben bij twijfels denk ik...
ik krijg nu toch ook wel de kriebels, wij moeten over 3 weken. Vanavond weer eens cursus, wij hadden om de 2 weken de laatste tijd, om de curussen uit te smeren tot het examen.