Oh haha.. bij ons kregen we de laatste 2 weken voor het examen proefexamen van onze instructrice... maar heb inderdaad al begrepen dat dit niet noodzakelijk is.
Meryl
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-10 10:41
maykie schreef:
Vraagje, mag je ook examen doen zonder het proefexamen te hebben gedaan?
Enne voor iedereen die al geslaagd is: GEFELICITEERD!!!
Onze cursusleider had het erover dat slechts 65% slaagt. Bij ons is ruim 80% de eerste keer geslaagd.
Mjoor
Geplaatst: 26-04-10 10:47
Kit_for_ever schreef:
Onze cursusleider had het erover dat slechts 65% slaagt. Bij ons is ruim 80% de eerste keer geslaagd.
Ja inderdaad, daar had onze cursusleider het ook al over.. Bij ons is 75% geslaagd voor alles en de anderen hebben sowieso het lesgeven of in ieder geval de dressuur of alleen springen.
Pff ik moet a.s. Woensdag examen doen! bah wat ben ik zenuwachtig zeg! Ben echt bang dat ik over mn woorden ga struikelen tijdens het lesgeven en er geen zinnig woord meer uit mn mond komt..
Hebben jullie allemaal direct de uitslag gekregen? Mijn cursusleider zegt dat we daarop 3 weken moeten wachten??
De cursusleider vertelt aan het eind van de dag wie er geslaagd zijn en wie gezakt zijn, per post krijg je het cijfer door. Het cijfer weet de curusleider ook al aan het eind van de dag, maar die mag het niet aan de cursisten doorgeven.
Wij kregen ook het einde van de dag te horen of we geslaagd waren of niet. Cijfers zouden per post komen.
Maydine
Geplaatst: 26-04-10 22:40
Mmh nou dan zal ik het wel zien woensdag, hoop stiekum ook dat we wel ff horen of we geslaagd zijn of niet anders zit je nog 3 weken in spanning!
Brr ben wel zenuwachtig hoor! Heb vanavond voor de laatste keer geoefend met lesgeven onder begeleiding en dat was volgens de cursus leider voldoende dus volgens mij ben ik er klaar voor! (maar het blijft spannend haha)
Voor iedereen die geslaagd is: gefeliciteerd! En voor iedereen die nog op moet: Succes!
Whoopi1
Geplaatst: 27-04-10 09:33
KarinvdM schreef:
Wij kregen aan het eind te horen wie er geslaagd waren. Ik heb nog geen bevestiging per post gehad, het examen is morgen voor mij 4 weken geleden.
Ik heb ook nog niks gekregen en voor mij is het ook 4 weken geleden... maar goed, heb de uitslag dus hoef me niet naar te maken haha.
Geslaagden allemaal gefeliciteerd! Voor degene die een her moeten doen, veel succes! Leuk dat jullie wel na het examen te horen krijgen of je geslaagd bent of niet. Wij moesten 3 weken wachten. Ook kregen we geen cijfer... Dit jaar wel beter geregeld dus!
onze juf zegt ook dta we het pas 3 weken na datum zullen horen...ben benieuwd zal het echt per locatie anders zijn? dan ga ik wel vragen stellen bij de knhs waarom dat zo is. wie is de examencommissie? zijn dat manegeeigenaren,juryleden? gewoon nieuwsgierig