sibbe schreef:gefeliciteerd allemaal![]()
hesterv wanneer heb jij examen gedaan
Dankje, ik heb 10 april examen gedaan, dus nu exact 2 weken later m'n diploma binnen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

VValar schreef:Ik ben ook geslaagd!!!![]()
![]()
![]()
Wel leuke feedback op het formulier terug gehad. Bij mijn lesgeven stond er: is enthousiast en motiveert. Bij rijden stond er dat ik een goede zelfhouding had, ruim voldoende diepe zit en kan paard goed volgen. Voelt paarden goed aan. Ben helemaal blij nu![]()

Replay schreef:Even een vraagje, sinds de KNHS van fases is overgegaan naar niveau's is alles lekker onduidelijk geworden.
Fase 2 is niveau 3 geworden, dus als iemand zegt: ben geslaagd voor de tweede fase, staat er eigenlijk dat je bent geslaagd voor niveau 3, terwijl er een levensgroot verschil zit tussen niveau 2 en 3. (kan het weten, heb ze ook beide gehaald)
Dus Kaatje, ik neem aan dat ook jij niveau 2 bedoelt en dat je doorgaat voor niveau 3? Ga je allround doen? Dan krijg je in ieder geval super les en leer je heel veel, mits je in Ermelo gaat natuurlijk!

was vanmiddag toch opeens ernstig ah twijfelen geslagen omdat een medecursiste gemaild had dat ze gezakt was terwijl ze heel netjes rijd en ook best aardig lesgegeven had.... balen voor haar. Maar gelukkig ben ik er nu vanaf
vd spanning dan hé
ik vond t nu wel erg veel naast een fulltime baan, 2/3 paarden rijden, wedstrijdrijden en zo nu en dan lesgeven