Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
farahmunda schreef:Oh ik hoop toch echt niet dat we eerst moeten springen!!!
Dan is dressuurrijden toch echt dramatisch met de schimmel.
Ik ben nu al zenuwachtig, terwijl het nog wel even duurt...
jipje_niekje schreef:Ik ben ook geslaagd voor het examen![]()
Was een hele lange dag en 's morgens had ik echt een knoop in mijn maag zittenvan een lieve medecursist wat gekregen om rustiger te worden en dat werkte wel iets gelukkig. Eerst hebben we gesprongen, ik had met beide paarden een foutloos parcours, maar het tweede paard ging wel wat hard naar mijn idee.... Daarna even uitgerust en toen paard netjes in de bandages gezet voor de dressuur. Mijn eigen paard ging wel fijn en die 2 daarna gingen ook wel aardig. Toen moest ik 's middags nog les geven, ik had gelukkig wel 2 fijne combinaties en naar mijn idee ging de les ook wel goed. Ik moet zeggen dat ik toen wel opgelucht adem kon halen, ik had tenslotte mijn best gedaan en meer kon ik niet doen.
Door de hele dag heen was ik natuurlijk de cursusleider al meerdere malen tegen gekomen en verschillende examinatoren ook, maar niemand liet ook maar iets blijken.... Toen uiteindelijk rond 6 uur kwam het verlossende woord dat ik geslaagd was