Ik heb de toon niet gezet. Verder vind ik dit een heel leuk topic.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
peanutbutter schreef:Ik had laatst op een wedstrijd als commentaar 'Paard is te ver doorgereden'. Vervolgens kreeg ik voor een echt goede proef 172 punten in de L1.
Overal stond echt apart commentaar bij. Zoals paard loopt teveel opgericht voor de L1. Teveel verruimen in middendraf en galop. Teveel terug komen vanuit het verruimen. En daar gewoon 4ren voor geven.
Dan denk ik ook bijmezelf, moet ik m danmaar wat meer uitelkaar laten lopen en braaf zn proef door laten sjokken. Want het is immers L1?
dondeyne schreef:peanutbutter schreef:Ik had laatst op een wedstrijd als commentaar 'Paard is te ver doorgereden'. Vervolgens kreeg ik voor een echt goede proef 172 punten in de L1.
Overal stond echt apart commentaar bij. Zoals paard loopt teveel opgericht voor de L1. Teveel verruimen in middendraf en galop. Teveel terug komen vanuit het verruimen. En daar gewoon 4ren voor geven.
Dan denk ik ook bijmezelf, moet ik m danmaar wat meer uitelkaar laten lopen en braaf zn proef door laten sjokken. Want het is immers L1?
Dit vind ik altijd zo erg.. Je zal toch de andere categorien door moeten om in je goede categorie terecht te komen? Net alsof je je paard dan inderdaad de ring rond moet laten sloffen
cinny1 schreef:Op jullie betuttelingen heb ik maar 1 antwoord:![]()
![]()
![]()
cinny1 schreef:Ilja000: Er was niks aan de hand totdat een aantal jury dames besloten er een heel heikel punt van te maken dat ik de jury een rare opmerking vond maken en dat ik daar MIJN mening over heb. Maar goed ik ben er klaar mee. No hard feelings.![]()
Ik heb de toon niet gezet. Verder vind ik dit een heel leuk topic.
CharleyT schreef:cinny1 schreef:Ik vond het dus ook echt een enorme ei*kel. Dus des te trotser was ik erop dat ik zelfs bij zo'n l*l met z'n vooroordelen vette winst reed en dat hij dus toe moest geven dat ik wel degelijk een dressuurpaard heb.
Vraagje: vind je jezelf niet ontzettend arrogant en onbeschoft naar de jury?
Bedoel: de jury kon oprecht geinteresseerd zijn in het feit dat er een arabier in de ring verscheen, die we in de sport juist kennen van hun topprestaties in de endurance. Gewoon nieuwsgerig. En hoezo vooroordeel???????
Deze jury is in ieder geval niet partijdig te noemen, zou er al een vooroordeel zijn geweest, is dat in je punten niet terug te vinden. Gewoon gekregen wat je verdiende, da's toch prima?
In mijn ogen ben jij hier het drie letterwoord waar je deze jury zo lekker voor uitmaakt. jij hebt blijkbaar meer last van vooroordelen als iemand iets vraagt over je arabier. Deze jury dus niet, want dan had ie je wel gepakt op je punten.
ta_nikita schreef:Had vandaag ook wat leuks op de coupon staan, tenminste ik kon er om lachen:
E-B-E grote volte, enkele sprongen middengalop
commentaar: Blijft wat hoog in het kruis bij terugrijden.
Tja, dat krijg je als je pony 3 cm overbouwd is...
Wel weer 2 wp gescoord!!! en een 1st plaats!!
Sammie schreef:Hahaha. Nee dat wordt er niet bedoeld. Ze had ook croupe kunnen schrijven, maar kruis is ook een juiste benaming.
Otje schreef:Sammie schreef:Hahaha. Nee dat wordt er niet bedoeld. Ze had ook croupe kunnen schrijven, maar kruis is ook een juiste benaming.ohhhhhhhh
o_mariska_o schreef:het raarste commentaar wat ik me kan herrinneren is dat er op mn coupon stond: "je pony spoort niet"
o_mariska_o schreef:haha, nou ik snap niet wat ze er mee bedoelen eerlijk gezegd en dan is de zin "je pony spoort niet" best lachwekkend
o_mariska_o schreef:het raarste commentaar wat ik me kan herrinneren is dat er op mn coupon stond: "je pony spoort niet"