Raarste ''Jury'' uitspraken..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cinny1

Re: Raarste ''Jury'' uitspraken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:36

Ilja000: Er was niks aan de hand totdat een aantal jury dames besloten er een heel heikel punt van te maken dat ik de jury een rare opmerking vond maken en dat ik daar MIJN mening over heb. Maar goed ik ben er klaar mee. No hard feelings. Knipoog

Ik heb de toon niet gezet. Verder vind ik dit een heel leuk topic.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:38

peanutbutter schreef:
Ik had laatst op een wedstrijd als commentaar 'Paard is te ver doorgereden'. Vervolgens kreeg ik voor een echt goede proef 172 punten in de L1.
Overal stond echt apart commentaar bij. Zoals paard loopt teveel opgericht voor de L1. Teveel verruimen in middendraf en galop. Teveel terug komen vanuit het verruimen. En daar gewoon 4ren voor geven.
Dan denk ik ook bijmezelf, moet ik m danmaar wat meer uitelkaar laten lopen en braaf zn proef door laten sjokken. Want het is immers L1?

Dit vind ik altijd zo erg.. Je zal toch de andere categorien door moeten om in je goede categorie terecht te komen? Net alsof je je paard dan inderdaad de ring rond moet laten sloffen

Limitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:52

ik heb een x een proef gehad waarna ik echt telleurgesteld was.mijn paard ging me er vandoor en wilde weer es niet doen wat ik wilde. ram teleurgesteld mijn paard zijn stal in gestopt.
uitslag:1e Verward
snap er nog steeds geen hout van. ze vonden dat ie super bij mij liep.????
echt vreemde gewaarwording is dat! Pling

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 16:37

dondeyne schreef:
peanutbutter schreef:
Ik had laatst op een wedstrijd als commentaar 'Paard is te ver doorgereden'. Vervolgens kreeg ik voor een echt goede proef 172 punten in de L1.
Overal stond echt apart commentaar bij. Zoals paard loopt teveel opgericht voor de L1. Teveel verruimen in middendraf en galop. Teveel terug komen vanuit het verruimen. En daar gewoon 4ren voor geven.
Dan denk ik ook bijmezelf, moet ik m danmaar wat meer uitelkaar laten lopen en braaf zn proef door laten sjokken. Want het is immers L1?

Dit vind ik altijd zo erg.. Je zal toch de andere categorien door moeten om in je goede categorie terecht te komen? Net alsof je je paard dan inderdaad de ring rond moet laten sloffen

Ik rijd m gewoon mooi opgericht rond en meestal (heb m pas een maand en 6x gestart) Clown )rijd ik met hem in de 200 punten Bloos Dat af en toe een jury vind dat ie minder getraind moet zijn is dan niet anders. Nu nog de L2 door en dan zal in het M wel midner worden.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 11:24

Ik heb wel raarder commentaar gezien hoor...

Ik pony keurig op het juiste moment in galop aan laten springen, vanuit een rustige draf, staat er: Te abrupt.
Wat wil je dan? Dat ik eerst schop en dat 'ie dan harder gaat draven en dan nog een schop en dat 'ie in galop valt?
Te abrupt.. pff het is gewoon een manegehaf geen bonfire hoor.
M'n instructeur vond het ook erg vreemd commentaar.
En zo heb ik er wel meer maar dan moet ik even m'n map met proefjes opzoek want ik weet het echt niet meer allemaal uit mijn hoofd.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 13:03

cinny1 schreef:
Op jullie betuttelingen heb ik maar 1 antwoord:

ROFL ROFL ROFL ROFL

Hadden wij anders verwacht van je, na je vorige reacties? Nee, niet echt. Het wordt een beetje lastig om gefundeerd antwoord te geven he!
Maar overeind blijft: Geen grove scheldpartijen naar wie dan ook. Je mening is 1 ding, onbeschoft worden is compleet overbodig. Ik blij optimistisch dat het nog eens goed komt:):)

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 13:06

cinny1 schreef:
Ilja000: Er was niks aan de hand totdat een aantal jury dames besloten er een heel heikel punt van te maken dat ik de jury een rare opmerking vond maken en dat ik daar MIJN mening over heb. Maar goed ik ben er klaar mee. No hard feelings. Knipoog

Ik heb de toon niet gezet. Verder vind ik dit een heel leuk topic.

Dame, je zou de politiek in kunnen gaan, daar is vast plek voor de wijze waarop je de zaak naar je hand probeert te zetten.
Men stoort zich NIET aan je mening, maar aan het gescheld. En er zijn ook jury Heren die reageren.
Fijn dat je er goed klaar mee bent, dan heb je nu de tijd om de kennelijk aanwezige betonplaat voor je hoofd eens op te ruimen. Succes!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 13:20

Moderatoropmerking:
Kunnen we het nu weer on-topic houden ipv dit gekissebis over andermans uitspraken?

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 12:05

CharleyT schreef:
cinny1 schreef:
Ik vond het dus ook echt een enorme ei*kel. Dus des te trotser was ik erop dat ik zelfs bij zo'n l*l met z'n vooroordelen vette winst reed en dat hij dus toe moest geven dat ik wel degelijk een dressuurpaard heb.

Vraagje: vind je jezelf niet ontzettend arrogant en onbeschoft naar de jury?
Bedoel: de jury kon oprecht geinteresseerd zijn in het feit dat er een arabier in de ring verscheen, die we in de sport juist kennen van hun topprestaties in de endurance. Gewoon nieuwsgerig. En hoezo vooroordeel???????
Deze jury is in ieder geval niet partijdig te noemen, zou er al een vooroordeel zijn geweest, is dat in je punten niet terug te vinden. Gewoon gekregen wat je verdiende, da's toch prima?
In mijn ogen ben jij hier het drie letterwoord waar je deze jury zo lekker voor uitmaakt. jij hebt blijkbaar meer last van vooroordelen als iemand iets vraagt over je arabier. Deze jury dus niet, want dan had ie je wel gepakt op je punten.

AMEN!!!! Hoezo l*l, die man vraagt gewoon iets uit interesse (wellicht reed de beste man zelf ook endurance en zag hij wel iets in je paard qua kwaliteiten in die tak van sport). Waarom altijd meteen schelden op een official, die man zit er ook in zn vrije tijd maar dat vergeten veel ruiters soms. Beetje meer respect zou wel mogen in deze.

ta_nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 19:14

Had vandaag ook wat leuks op de coupon staan, tenminste ik kon er om lachen:

E-B-E grote volte, enkele sprongen middengalop

commentaar: Blijft wat hoog in het kruis bij terugrijden.

Tja, dat krijg je als je pony 3 cm overbouwd is...

Wel weer 2 wp gescoord!!! en een 1st plaats!! Go jij! Go jij!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 19:57

Dat vind ik geen raar commentaar hoor. en dat heeft ook niks met overbouwd zijn te maken.

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:05

ta_nikita schreef:
Had vandaag ook wat leuks op de coupon staan, tenminste ik kon er om lachen:

E-B-E grote volte, enkele sprongen middengalop

commentaar: Blijft wat hoog in het kruis bij terugrijden.
Tja, dat krijg je als je pony 3 cm overbouwd is...

Wel weer 2 wp gescoord!!! en een 1st plaats!! Go jij! Go jij!

Ik snap het commentaar niet, zijn kruis zit toch vanonder? Bloos Blond

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:06

Hahaha. Nee dat wordt er niet bedoeld. Ze had ook croupe kunnen schrijven, maar kruis is ook een juiste benaming.

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:07

Sammie schreef:
Hahaha. Nee dat wordt er niet bedoeld. Ze had ook croupe kunnen schrijven, maar kruis is ook een juiste benaming.

Bloos ohhhhhhhh Bloos

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:09

ik had vandaag wedstrijd Bloos Gaat opeens me pony in galop de bak door Clown
maar er stond niet eens wat Koe wel 2 minpunten daarvoor Tong uitsteken
verder dat ik me benen langer moest maken en me polsen naar buiten moest draaien...

bbje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:32

Wat vinden jullie van deze reactie "wat kan jij leuk vriendelijk lachen, blijf dit doen!" Nee, ik geloof niet dat dit een versier poging was. Mijn paard ging stijgerend de bak door tussen de oefeningen door, sorry maar ik moest er gewoon om lachen door de spanning. Of deze, vind ik ook erg leuk (het was zo waar ook) " Zeer mooie uitgestrekte draf alleen de bedoeling is middendraf!".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:53

gisteren met onderlinge wedstrijd.
mijn pony was helemaal gek we moesten in de binnenbak tussen witte hekje en die waren heeeel gevaarlijk dat was dus zoef zoef wegspringen etc.

a-f-b binnenkomen in arbeidsdraf 5 slingerend (waren gelijk na al al dwars door hekjes dr uit gevlogen Huilen van het lachen )

en op het einde stond er erg onrustig en rennerig en dit vond ik nog heel zacht uitgedrukt Bloos

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 23:00

Otje schreef:
Sammie schreef:

Bloos ohhhhhhhh Bloos

't 'kruis' zit bovenop zijn kont Vork

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 23:02

ja te hoogte van zijn croupe zeker Pling

ja dom van mij Bloos

o_mariska_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:50

het raarste commentaar wat ik me kan herrinneren is dat er op mn coupon stond: "je pony spoort niet" Tong uitsteken

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:53

whaha, die fouten van sommige schrijvers maken soms grappige situaties.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 21:14

o_mariska_o schreef:
het raarste commentaar wat ik me kan herrinneren is dat er op mn coupon stond: "je pony spoort niet" Tong uitsteken

En wat is daar raar aan??

o_mariska_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:41

haha, nou ik snap niet wat ze er mee bedoelen eerlijk gezegd en dan is de zin "je pony spoort niet" best lachwekkend Tong uitsteken

mienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:24

o_mariska_o schreef:
haha, nou ik snap niet wat ze er mee bedoelen eerlijk gezegd en dan is de zin "je pony spoort niet" best lachwekkend Tong uitsteken

Daar bedoelen ze mee dat de pony scheef is, dus niet in zijn sporen loopt Knipoog

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 00:01

o_mariska_o schreef:

Zo raar is dat niet...