Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
XxStellaxX schreef:@lott, zit je op paardensport of paardenhouderij? Ik heb zelf paardensport en paardenhouderij gedaan.. Maar bij paardensport was een pony niet welkom! Terwijl het beesie waar ik mee start 1.30m kan springenmaja misschien in de toekomst nog ens verder maar goed, ik ben nu gediplomeert of ik nou iemand les geef die L1 rijd of M1 rijd maakt ook geen verschil (behalve dan het technische gedeelte van het les geven).
lucca schreef:maar waarschijnlijk start je wel wedstrijden zelf dit jaar? het paard is niet belangrijk maar wel dat je een startkaart hebt, die heb ik dus niet.....vandaar dat ik niet in aanmerking kwam om met rijden te doen.
En bij ons ook wel paardjes onder de 1.60 bij gebrek aan beter\hoger
meliss1812 schreef:Was een heftige lange dag gister..! half 9 al in Staphorst, nummertje trekken.. Begonnen met springen eerst op je eigen en dan op een ander.. twee x foutloos. Vervolgens paard de trailer op.. half uur later mocht ze er weer uit mocht ze dressuur rijden.. En ze liep zo lekker losjes gewoon een genot!!! Nog lekker op de stoere frieze hengst gereden!
En dan daarna een uur later nog eventjes les geven! Ging wel goed! Daanra de andere helpen met hun lijntjes op en afbouwen enz... vervolgens rond 6 uur de uitslag... En ja hoor geslaagd voor dressuur springen en lesgeven!