Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MargrietJonk schreef:Ik 'mag' mijn diploma op 7 Mei in Voorthuizen in ontvangst nemen. Donderdag avond om half 8. Lekker even uurtje in de file staan op de A1.....
?
MargrietJonk schreef:Ik 'mag' mijn diploma op 7 Mei in Voorthuizen in ontvangst nemen. Donderdag avond om half 8. Lekker even uurtje in de file staan op de A1.....
>> Niveau 3, groep Allround!!!
.. Scheelt dat ik er maar max. 45min voor hoeft te rijden
. Wij gaan eerst nog met z'n allen uit eten
Somebody_ schreef:Ik dacht dat niveau 1 en 2 hem thuis gestuurd kregen, maar zeker weten doe ik het niet.
Binnen hoe lang krijgen we de uitslag ongeveer? Er werd in de brieven gesproken van 2 a 3 weken, maar ik hoorde gister ookal in de wandelgangen mensen over 4 weken.. Ik blijf het een vreemd einde vinden hoor. Je hebt je de hele dag druk lopen maken, gereden, lesgegeven, helpen bouwen, etc en vervolgens is het half 5/5 uur en dan ga je 'zomaar' weg, zonder dat je ook maar enig idee hebt hoe je het eigenlijk gedaan hebt. Nogal een 'raar' gevoel houd je eraan over, vond ik, en met mij mijn hele groep die ook zoiets hadden van: ehh, ja dit was het dan blijkbaar? Zeker omdat de examencommissies allang weten wie er gezakt en geslaagd zijn....
Somebody_ schreef:Hoe kom jij bij je uitslag Hesterv? Want jij hebt toch niet al te lange tijd geleden examen gedaan...