Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
natje93 schreef:ik zou dan gewoon een 0 geven en als commetaar .... niet uitgevoert.... ja zo kan ik ook heel erg makkelijk aan goed punten komen.
mhollander schreef:vind het nog wel mee vallen. ik ken iemand die kreeg als comentaar van de jury het volgende. We konden niet zien wie de kont dikker had jij of het paard. Vond het wel heel ver gaan (ze hadden wel gelijk lol). Ze is toen direkt gestopt met wedstrijd rijden.
mhollander schreef:vind het nog wel mee vallen. ik ken iemand die kreeg als comentaar van de jury het volgende. We konden niet zien wie de kont dikker had jij of het paard. Vond het wel heel ver gaan (ze hadden wel gelijk lol). Ze is toen direkt gestopt met wedstrijd rijden.
J0sef1entje schreef:mhollander schreef:vind het nog wel mee vallen. ik ken iemand die kreeg als comentaar van de jury het volgende. We konden niet zien wie de kont dikker had jij of het paard. Vond het wel heel ver gaan (ze hadden wel gelijk lol). Ze is toen direkt gestopt met wedstrijd rijden.
Jury heeft zekers iets te vaak naar Idols gekeken?
cinny1 schreef:Ik heb een pools-russisch arabier. Toen ik nog in het M2 reed, kreeg ik voordat ik moest starten de vraag van de jury, waarom ik met een arabier dressuur reed en geen endurance. Mijn reactie: "Omdat het een dressuur paard is en geen endurance paard". En een verbaasde jury achterlatend. (hoe bedoel je vooroordeel)
Heb wel winst bij deze meneer gereden dus zo slecht was mijn arabier nog niet voor dressuur.
cinny1 schreef:Ik vond het dus ook echt een enorme ei*kel. Dus des te trotser was ik erop dat ik zelfs bij zo'n l*l met z'n vooroordelen vette winst reed en dat hij dus toe moest geven dat ik wel degelijk een dressuurpaard heb.
MaCHo_LoVeR schreef:vaag, Ik dacht dat een jury dat hoort te controleren.
Ik heb nu een paar keer geschreven en die juryleden hebben eerst gekeken of de letters goedstonden
MyWishMax schreef:Zo heb ik al paar keer gehad dat lettersin Z baan omgedraaid stonden, of ze er een paar vergeten waren..