Raarste ''Jury'' uitspraken..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marlissa92

Re: Raarste ''Jury'' uitspraken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 22:31

Als de jury niet gezien heeft of ze hem wel of niet uitgevoerd heeft, omdat hij bijv. naar het boekje aant het kijken was. Dan ga je toch geen 0 geven. Stel je voor dat ze hem wel netjes uitgevoerd had.

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 22:39

ja, maar een jury kijkt toch niet tijdens het hele onderdeel in het boekje (dat hoop ik toch niet...)
ik neem aan dat ze en naar de oefening kijkt en af en toe in het boekje...

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 22:41

Ja zo hoort het wel te zijn Knipoog Maar ik dacht aan hoe zij het geschreven had dat de jury de onderdelen gewoon niet gezien had, wat ik wel heeel erg slecht vind.

just_bassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 22:46

ik heb een keer van een jury te horen gekregen;
je kan wel denken dat je kunt rijden, maar dat is dus helemaal niet zo!!!!
en toen begon ze te lachen......
Dit was mijn 1e wedstrijd met een friese merrie van 3 jaar,
ik reed haar lekker ontspannen en relaxt
Bij de 2e proef (zelfde wedstrijd) kreeg ik de opmerking dat ik mijn jonge paard zo netjes voor had gesteld!
hij vond het een erg leuke proef en had er met plezier naar gekeken!resultaat 188 en 2e prijs
de 1e proef was trouwens 172

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 23:30

De jury had gewoon in moeten grijpen zodra ze door had dat ik verkeerd zat.
Volgens mij heeft ze het helemaal niet in de gaten gehad, anders had ze wel ingegrepen of andere cijfers gegeven.
Maar ga dan geen 5en lopen geven!?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 02:59

Heel apart om vijven te geven voor onderdelen die je niet eens gezien hebt Haha!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 10:34

natje93 schreef:
ik zou dan gewoon een 0 geven en als commetaar .... niet uitgevoert.... ja zo kan ik ook heel erg makkelijk aan goed punten komen.

De jury had moeten bellen en opnieuw laten beginnen vanaf het laatste getoonde onderdeel Natje Knipoog De overgeslagen oefening krijgt dan cijfer van uitvoering en -2 voor fout in het programma.

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 14:59

ja, oke dat is waar maar ja als je daar al te laat mee bent...

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 15:05

vind het nog wel mee vallen. ik ken iemand die kreeg als comentaar van de jury het volgende. We konden niet zien wie de kont dikker had jij of het paard. Vond het wel heel ver gaan (ze hadden wel gelijk lol). Ze is toen direkt gestopt met wedstrijd rijden.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 15:06

Dan kan je alsnog geen 0-en geven.
Een jury moet ingrijpen als ze ziet dat het fout gaat,.
Maar volgens mij heeft de jury in dit geval niet eens gezien dat ik het heb overgeslagen. Voor haar had ik het net zo goed wel kunnen doen, dat ze het gewoon gemist had.
Stel: zij had gewoon niet op zitten letten en die oefeningen niet gezien terwijl ik ze WEL heb getoond, dan kan je toch geen 0 geven?!

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 15:19

mhollander schreef:
vind het nog wel mee vallen. ik ken iemand die kreeg als comentaar van de jury het volgende. We konden niet zien wie de kont dikker had jij of het paard. Vond het wel heel ver gaan (ze hadden wel gelijk lol). Ze is toen direkt gestopt met wedstrijd rijden.

Nou dit vind ik echt wel een schande hoor. Totaal respectloos. Wel een mooie om een klacht over in te dienen.

J0sef1entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:14

mhollander schreef:

Jury heeft zekers iets te vaak naar Idols gekeken? Duivel

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:24

J0sef1entje schreef:
mhollander schreef:

Jury heeft zekers iets te vaak naar Idols gekeken? Duivel

haha wie weet. dit is al wel jaren geleden gebeurt hoor. Ze heeft toen de jury wel goed de mening gezegt en de jury heeft hun verschuldiging wel aangeboden. maar ze had toen geen zin meer wedstrijden.

J0sef1entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:48

mwoah, kan ik me iets bij voorstellen. (ben zeg maar ook zeer vol slank Bloos Bloos )

_jennifer17_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:29

Het gaat uiteindelijk toch om het rijtechnisch goed rijden? wat maakt het nou uit of je wat dikker bent of niet?

cinny1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 13:30

Ik heb een pools-russisch arabier. Toen ik nog in het M2 reed, kreeg ik voordat ik moest starten de vraag van de jury, waarom ik met een arabier dressuur reed en geen endurance. Mijn reactie: "Omdat het een dressuur paard is en geen endurance paard". En een verbaasde jury achterlatend. (hoe bedoel je vooroordeel)
Heb wel winst bij deze meneer gereden dus zo slecht was mijn arabier nog niet voor dressuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 13:32

cinny1 schreef:
Ik heb een pools-russisch arabier. Toen ik nog in het M2 reed, kreeg ik voordat ik moest starten de vraag van de jury, waarom ik met een arabier dressuur reed en geen endurance. Mijn reactie: "Omdat het een dressuur paard is en geen endurance paard". En een verbaasde jury achterlatend. (hoe bedoel je vooroordeel)
Heb wel winst bij deze meneer gereden dus zo slecht was mijn arabier nog niet voor dressuur.

Dat is wel heel erg vooroordelen... Bloos!. Zou je niet verwachten van een officieel jurylid.

cinny1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 13:37

Ik vond het dus ook echt een enorme ei*kel. Dus des te trotser was ik erop dat ik zelfs bij zo'n l*l met z'n vooroordelen vette winst reed en dat hij dus toe moest geven dat ik wel degelijk een dressuurpaard heb.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 16:43

cinny1 schreef:
Ik vond het dus ook echt een enorme ei*kel. Dus des te trotser was ik erop dat ik zelfs bij zo'n l*l met z'n vooroordelen vette winst reed en dat hij dus toe moest geven dat ik wel degelijk een dressuurpaard heb.

Vraagje: vind je jezelf niet ontzettend arrogant en onbeschoft naar de jury?
Bedoel: de jury kon oprecht geinteresseerd zijn in het feit dat er een arabier in de ring verscheen, die we in de sport juist kennen van hun topprestaties in de endurance. Gewoon nieuwsgerig. En hoezo vooroordeel???????
Deze jury is in ieder geval niet partijdig te noemen, zou er al een vooroordeel zijn geweest, is dat in je punten niet terug te vinden. Gewoon gekregen wat je verdiende, da's toch prima?
In mijn ogen ben jij hier het drie letterwoord waar je deze jury zo lekker voor uitmaakt. jij hebt blijkbaar meer last van vooroordelen als iemand iets vraagt over je arabier. Deze jury dus niet, want dan had ie je wel gepakt op je punten.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 17:14

Daar moet ik je idd gelijk in geven, het kan toch gewoon oprechte interesse zijn? Ik bedoel, als je dan toch al M2 rijd, moet ie nog verwachtingen hebben...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 19:24

Ik reed een keer een proef in een baan waar de letters niet goed stonden, daar kwamen we na het groeten achter. Baan goedgezet en alles, komt de jury de auto uit: Het is niet jouw schuld maar je krijgt wel -2. Hoe vaag?

Eerlijkheid gebiedt me te vertellen dat ik die -2 niet heb gehad en 2 winstpunten reed die dag, maar ik zat die proef niet lekker in mn vel

MaCHo_LoVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:42

vaag, Ik dacht dat een jury dat hoort te controleren.
Ik heb nu een paar keer geschreven en die juryleden hebben eerst gekeken of de letters goedstonden

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 21:46

MaCHo_LoVeR schreef:
vaag, Ik dacht dat een jury dat hoort te controleren.
Ik heb nu een paar keer geschreven en die juryleden hebben eerst gekeken of de letters goedstonden

ik heb nog maar een paar keer meegemaakt dat de jury controleerde en ik schrijf regelmatig

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 10:53

Zo heb ik al paar keer gehad dat lettersin Z baan omgedraaid stonden, of ze er een paar vergeten waren..

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 11:18

MyWishMax schreef:
Zo heb ik al paar keer gehad dat lettersin Z baan omgedraaid stonden, of ze er een paar vergeten waren..

toch niet in Nootdorp? Schijnheilig

tijdens de Nootdorpse dressuurdagen??? Schijnheilig