Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
boef85 schreef:Wij hebben gisteren Praktijkexamen gedaan .
Ik heb nu wel mijn theorie (mondeling)maar ben gezakt voor het praktijkgedeelte .
Wacht nu rustig af waarneer ik het over mag doen .
Suc6 en blijf adem halen tijdens het examen !!
Diesel54 schreef:Kit_for_ever schreef:Bij mij vroegen ze helemaal níks over de les. Ben geslaagd als beste van de groep.
Gefeliciteerd! Krijg je ook een cijfer dan? Omdat je weet dat je als beste geslaagd bent...wat was het cijfer dan? *is nieuwschierig*
Doorzetter schreef:Ik zoek een paar mensen om les aan te geven, zodat ik voor de praktijkexamen wat meer voorbereid bent, met name springles.
Wie wil er les? (uiteraard gratis hihi) omgeving Groningen
Uums schreef:Doorzetter schreef:Ik zoek een paar mensen om les aan te geven, zodat ik voor de praktijkexamen wat meer voorbereid bent, met name springles.
Wie wil er les? (uiteraard gratis hihi) omgeving Groningen
Ik ben al met één van onze paarden gecharterd als examencombinatie, maar je mag best komen lesgeven hoorHeb zelf de cursus een paar jaar geleden gedaan en mijn paarden vinden springen heel leuk. In welke hoek van Grunn zit je?
vagebondje schreef:hoi
ik heb 19 mei heb ik praktijk en ik moet zeggen dat ik er echt nu al slapen lose nachten van heb, ik heb het gevoel dat je veel te weinig tijd hebt. en waar letten ze op?